Generated by pixel @ 2020-09-11T03:07:20.637281
Корейська компанія Kia планує стати виробником не тільки бюджетних седанів і кросоверів, а і прямо конкурувати з виробниками пікапів та позашляховиків.
Kia планує скласти конкуренцію таким компаніям, як Chevrolet, Toyota і Ford. Оголошення про те, що Kia працює над власною платформою для вантажівок середнього розміру, було дано близько року тому.
В рамках свого недавнього інтерв’ю, офіційні представники бренду розповіли про те, що роботи зі створення нової позашляхової архітектури все ще ведуться. На базі нового “візка” будуть створені позашляховики, які не поступатимуться японським Toyota Prado і Nissan Patrol.
Завдяки Kia Telluride, Hyundai Palisade і навіть останньому Kia Sorento, південнокорейському автовиробнику вдалося зміцнити своє становище в сегменті середньорозмірних кросоверів. Однак жодне з цих авто не має серйозних позашляхових можливостей, якими володіють Ford Ranger або Toyota Land Cruiser.
Зрештою, це великі кросовери з псевдо-позашляховими здібностями, і всі вони засновані на платформі монокока, що нагадує ту, яка використовується в звичайних седанах. За словами керівників Kia і Hyundai, бажання створювати серйозні позашляховики все ще є, однак на нього вплинула ситуація з COVID-19.
У обох брендів, безумовно, є потенційні двигуни, які можна встановити в позашляховики і пікапи. Зокрема, 3,0-літровий шестициліндровий турбодизель, розроблений для преміального кросовера Genesis GV80, пропонує значні 274 кінських сили. Його цілком достатньо, щоб кинути виклик чотирициліндровим турбодизелям японських суперників. Це означає, що цей двигун, швидше за все і буде кращим для дуету пікапів Kia / Hyundai.
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…
Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…