Японська компанія Mitsubishi знімає з виробництва електрокар iMiEV. Ця модель є першим “масовим” електромобілем – він пробув на конвеєрі 11 років, з 2009 до 2020 року (бестселер Nissan Leaf з’явився на рік пізніше).
Причина такого рішення з боку японської марки – відсутність бюджету на продовження проєкту і брак персоналу для подальшого оновлення моделі, в якому вона потребує на тлі постійно зростаючої конкуренції в EV-сегменті.
Загалом Mitsubishi iMiEV можна вважати вдалим проєктом, як для першого електрокара: машина була офіційно представлена в 50 країнах, за період свого існування компанія реалізувала 32 тис. екземплярів моделі. У Європі Mitsubishi i-MiEV став відомим завдяки своїм братам-близнюкам Peugeot iOn і Citroën C-Zero, які продавалися з 2010 до 2019 року групою PSA в рамках альянсу з японським виробником.
Mitsubishi iMiEV іделально підходив для міського середовища. Він досягав у довжину 3,47 м і оснащувався електромотором на 67 к.с. (196 Нм), а також батареєю ємністю 16 кВтг, якої вистачало на 150 км по циклу NEDC. Насправді ж він міг проїжджати близько 100 км.
Читайте також: Чому електромобілі досі непопулярні: 5 головних причин
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…