На каналі youtube “WhistlinDiesel” його автори влаштували незвичайне змагання з перетягування каната між монстр-траком власного виробництва під назвою Monstermax і справжнім німецьким танком Leopard часів холодної війни.
Monstermax побудований на базі Chevrolet Silverado з 6,6-літровим дизельним V8 Duramax, поставленого на оригінальне шасі з покришками майже метрової висоти.
Заїзди проходили на приватному полігоні Drive Tanks в штаті Техас: полігон надає всім бажаючим можливість покататися на списаних танках Sherman або Scorpion. Є в місцевому гаражі навіть T-34-85.
Для розминки проти монстр-трака виставили восьмитонну армійську вантажівку. Зчепили їх плетеним тросом із зусиллям на розрив в 20 тисяч фунтів (понад 113 тонн). Як заявили організатори змагання, ланцюги були б ефектніше, але трос – безпечніше.
На грунтовому покритті перетягування троса виявило явний паритет: Monstermax не зміг перемогти суперника, закопуючи гігантськими покришками в землю. А ось на асфальті перевага монстр-трака стало очевидною. Як заявили його творці, допомогло поліпшене в порівнянні з грунтом зчеплення шин.
Ситуація з танком склалася діаметрально протилежна. Перші кілька секунд заїзду 47-тонний Leopard 1 з дизельним V10 від Mercedes-Benz просто тягнув за собою пікап, але в якийсь момент не витримала трансмісія Monstermax. Вантажівка позбулася роздавальної коробки, карданного валу і хрестовини.
Читайте також: У мережі показали, що відбувається з автомобілем при зіткненні на швидкості 200+ км/год
Водіння в дощову погоду несе з собою низку ризиків і загроз для водія. Щоб не…
Кожен водій прагне скоротити витрати на паливо і зробити свою автомобільну подорож більш ефективною. У…
Багато водіїв навіть не підозрюють, що ключі їхніх автомобілів, крім основних, мають і додаткові функції.…
Існує безліч рекомендацій для водіїв щодо економії пального в автомобілі, проте мало хто знає, що…
Багато автолюбителів відчувають ностальгію за часами, коли автомобілі з механічною коробкою передач були нормою, але…
Купівля автомобіля - це не тільки придбання транспортного засобу, а й створення зв'язку з брендом.…