29 жовтня 2020 року має відбутися презентація першої програми в секторі автомобільних доріг України. Механізм державно-приватного партнерства (ДПП) в дорожньому секторі України на нинішньому етапі не передбачатиме появи платних автомагістралей.
Про це повідомили в Державному агентстві автомобільних доріг України, інформує Твоя МАШИНА.
Також у агентстві зазначили, що замість стягнення плати за проїзд, буде запропонована інша модель ДПП – приватний інвестор візьме на себе зобов’язання оновлювати і розвивати існуючу дорогу.
А Дорожній фонд буде виділяти кошти на підтримку інвестора, якщо той дотримуватиметься усіх зобов’язань за якістю дороги. Це має стати гарним кроком по залученню великих приватних інвесторів на дорожній ринок України.
Першими дорогами в рамках програми державно-приватного партнерства стануть:
– ділянка дороги М-03 від Борисполя до Полтави;
– частина дороги М-06 від Києва до Рівного;
– маршрут від Дніпра до Кривого Рогу і Миколаєва (М-04, Н-11);
– маршрут Ягодин-Ковель-Луцьк (М-07, М-19);
– маршрут Харків-Дніпро-Запоріжжя (М-29, M-04, M-18);
– частина дороги М-14 від Херсона до Миколаєва.
Читайте також: На дорогах з’явиться штучний інтелект за 8 мільйонів, який буде керувати дорожнім трафіком
Зростання цін на українських АЗС змушує автомобілістів шукати способи економії, серед яких вибір дешевшого палива.…
Наближаються спекотні дні, а з ними - нові виклики для автомобілістів. Серед них проблеми зберігання…
14 -16 травня 2024 року в Києві у Міжнародному виставковому центрі пройде 31-а спеціалізована виставка…
Автомобільні штрафи в Україні є звичайною справою, від якої ніхто, на жаль, не застрахований. Причому…
Автомобільні штрафи в Україні є частим явищем, від яких ніхто з водіїв не застрахований. Через…
Серед водіїв існують суперечки з приводу того, чи можна їздити на автомобілі з увімкненим світлом…