29 жовтня 2020 року має відбутися презентація першої програми в секторі автомобільних доріг України. Механізм державно-приватного партнерства (ДПП) в дорожньому секторі України на нинішньому етапі не передбачатиме появи платних автомагістралей.
Про це повідомили в Державному агентстві автомобільних доріг України, інформує Твоя МАШИНА.
Також у агентстві зазначили, що замість стягнення плати за проїзд, буде запропонована інша модель ДПП – приватний інвестор візьме на себе зобов’язання оновлювати і розвивати існуючу дорогу.
А Дорожній фонд буде виділяти кошти на підтримку інвестора, якщо той дотримуватиметься усіх зобов’язань за якістю дороги. Це має стати гарним кроком по залученню великих приватних інвесторів на дорожній ринок України.
Першими дорогами в рамках програми державно-приватного партнерства стануть:
– ділянка дороги М-03 від Борисполя до Полтави;
– частина дороги М-06 від Києва до Рівного;
– маршрут від Дніпра до Кривого Рогу і Миколаєва (М-04, Н-11);
– маршрут Ягодин-Ковель-Луцьк (М-07, М-19);
– маршрут Харків-Дніпро-Запоріжжя (М-29, M-04, M-18);
– частина дороги М-14 від Херсона до Миколаєва.
Читайте також: На дорогах з’явиться штучний інтелект за 8 мільйонів, який буде керувати дорожнім трафіком
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…