Українці все рідше вписують газове обладнання в техпаспорт автомобіля. Все через високі ціни на цю процедуру і відсутність особливого сенсу в ній.
Так, ще в минулому році в техпаспорт авто вписували ГБО близько 12 тисяч чоловік за місяць. Зараз же цифра ледве-ледве перевалила за 3 тисячі. Саме таку кількість українських водіїв вирішило узаконити ГБО.
Однією з основних причин різкого скорочення кількості реєстрацій ГБО стала ціна. Раніше весь процес обходився приблизно в 500 – 600 грн, а зараз за переоформлення доведеться викласти близько 2000 – 2500 грн.
При цьому водії з незареєстрованим ГБО практично ніяк не ризикують, адже в законі немає ніяких штрафних санкцій при подібному правопорушенні. Єдине, де може знадобитися офіційно вписане в техпаспорт ГБО – це процедура перепродажу автомобіля з подальшою реєстрацією його на нового власника.
Читайте також: «Евробляхи» в пастці: власники майже рік чекають обіцяного доступного розмитнення
Сьогодні для більшості автомобілів ресурс обмежений 200 000 - 300 000 кілометрами. Щоб машина служила…
У Національній поліції закликають водіїв взимку стукати по капоту свого автомобіля, перш ніж вирушити в…
Купівля вживаного автомобіля - це завжди виклик, з яким багато хто не справляється. Навіть якщо…
Купити іномарку з пробігом у хорошому стані сьогодні в Україні може коштувати кілька тисяч доларів.…
Взимку автомобілісти в Україні часто вважають за краще їздити за кермом у верхньому одязі, навіть…
Адміністративні штрафи в Україні залишаються найпоширенішим видом покарання за порушення ПДР. З огляду на те,…