Українці все рідше вписують газове обладнання в техпаспорт автомобіля. Все через високі ціни на цю процедуру і відсутність особливого сенсу в ній.
Так, ще в минулому році в техпаспорт авто вписували ГБО близько 12 тисяч чоловік за місяць. Зараз же цифра ледве-ледве перевалила за 3 тисячі. Саме таку кількість українських водіїв вирішило узаконити ГБО.
Однією з основних причин різкого скорочення кількості реєстрацій ГБО стала ціна. Раніше весь процес обходився приблизно в 500 – 600 грн, а зараз за переоформлення доведеться викласти близько 2000 – 2500 грн.
При цьому водії з незареєстрованим ГБО практично ніяк не ризикують, адже в законі немає ніяких штрафних санкцій при подібному правопорушенні. Єдине, де може знадобитися офіційно вписане в техпаспорт ГБО – це процедура перепродажу автомобіля з подальшою реєстрацією його на нового власника.
Читайте також: «Евробляхи» в пастці: власники майже рік чекають обіцяного доступного розмитнення
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…