Українці все рідше вписують газове обладнання в техпаспорт автомобіля. Все через високі ціни на цю процедуру і відсутність особливого сенсу в ній.
Так, ще в минулому році в техпаспорт авто вписували ГБО близько 12 тисяч чоловік за місяць. Зараз же цифра ледве-ледве перевалила за 3 тисячі. Саме таку кількість українських водіїв вирішило узаконити ГБО.
Однією з основних причин різкого скорочення кількості реєстрацій ГБО стала ціна. Раніше весь процес обходився приблизно в 500 – 600 грн, а зараз за переоформлення доведеться викласти близько 2000 – 2500 грн.
При цьому водії з незареєстрованим ГБО практично ніяк не ризикують, адже в законі немає ніяких штрафних санкцій при подібному правопорушенні. Єдине, де може знадобитися офіційно вписане в техпаспорт ГБО – це процедура перепродажу автомобіля з подальшою реєстрацією його на нового власника.
Читайте також: «Евробляхи» в пастці: власники майже рік чекають обіцяного доступного розмитнення
Китайські автомобілі, завдяки своїм доступності та технологічності, користуються широким попитом по всьому світу. Україна не…
Якщо ви багато їздите машиною взимку, то варто подбати про те, що ваша машина мала…
Уряд Сполучених Штатів почав жорстко зачищати транспортну галузь від мігрантів. Одним з кроків стало масове…
Нова афера з продажем автомобілів шириться Україною, повідомляє Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації.…
Свого часу багато українців відмовлялись від купівлі кросоверів, побоюючись, що ці авто споживають забагато пального.…
Якщо ви хочете зекономити на придбанні автомобілю, то ймовірно будете шукати машину на вторинному ринку.…