Між головним операційним директором Nissan Ашвані Гуптою і британським журналом Car Magazine нещодавно відбулася цікава розмова. Видання нагадало виробнику, що в його лінійці є кілька моделей, які давно не оновлювалися.
Життєвий цикл Juke був збільшений до дев’яти років, нові економічні двигуни добиралися до Qashqai занадто довго і як і раніше жоден з них не є гібридом.
Можна ще згадати моделі 370Z і GT-R віком старше десяти років. Хоча вони і є нішевими транспортними засобами і вік не так важливий в цьому випадку, але ось до дев’ятирічного патфайндер є претензії, як і до позашляховика Frontier, який досить давно не оновлювався.
Гупта розповів, що проблема дійсно є, і виникла вона в зв’язку з тим, що компанія намагалася розширюватися дуже швидко. Це був план колишнього генерального директора та «спеціаліста по паросткам» Карлоса Гона, який був націлений на 8% -ву частку ринку під час свого перебування на посаді. Результатом цих зусиль стало те, що Nissan «приземлився з застарілими автомобілями і величезним модельним рядом, який він не в силах підтримувати».
«Ми пішли занадто швидко, щоб розширитися в світі, чекаючи, що глобальні автомобільні ринки будуть рости і що наші продажі будуть відмінними. І того, і іншого не сталося», – зазначив Гупта в інтерв’ю британському виданню.
Він зазначає, що все основано на інвестиціях: якщо у вас немає доходу, у вас не може бути нових автомобілів, і це замкнуте коло.
Результатом став план оновлення компанії. Цілі Nissan до 2023 року: скорочення витрат, закриття заводів в Іспанії та Індонезії, припинення виробництва ряду моделей, включаючи весь модельний ряд Datsun в Росії, і більш тісне співробітництво з партнером по альянсу Renault.
Коротше кажучи, Nissan скорочує свої витрати, щоб «жити за коштами». Тільки три нові моделі можна очікувати в наступному році: третє покоління Qashqai, семимісний X-Trail і повністю електричну Ariya. Це також означає, що високопродуктивні автомобілі, такі як новий Z і GT-R, підуть з європейського ринку, де посилені норми викидів, але вони залишаться в США.
Замість 8% цільової частки на світовому ринку Nissan націлений на 6% і буде використовувати свої партнерські відносини з Renault, а також з Mitsubishi, щоб досягти цієї мети.
Читайте також: Представили розкішний автодім на базі Mercedes-Benz Sprinter
Якщо вам потрібен надійний, економний та практичний автомобіль для їзди по місту за невеликі гроші,…
З 1 січня 2025 року в Україні запрацював новий закон про обов’язкове страхування для водіїв.…
Як відомо, ресурс навіть найбільш надійного автомобіля в значній мірі залежить від умов його експлуатації.…
Як відомо, керування автомобілем в стані алкогольного сп’яніння є одним з найбільш серйозних порушень ПДР,…
Кожен автомобіль, мов живий організм, попереджає водія про наявність «хвороб» певними «симптомами». ЦЕ можуть бути…
Розвиток технологій відбувається настільки стрімко, що іноді люди просто не встигають слідкувати за змінами. Для…