Між головним операційним директором Nissan Ашвані Гуптою і британським журналом Car Magazine нещодавно відбулася цікава розмова. Видання нагадало виробнику, що в його лінійці є кілька моделей, які давно не оновлювалися.
Життєвий цикл Juke був збільшений до дев’яти років, нові економічні двигуни добиралися до Qashqai занадто довго і як і раніше жоден з них не є гібридом.
Можна ще згадати моделі 370Z і GT-R віком старше десяти років. Хоча вони і є нішевими транспортними засобами і вік не так важливий в цьому випадку, але ось до дев’ятирічного патфайндер є претензії, як і до позашляховика Frontier, який досить давно не оновлювався.
Гупта розповів, що проблема дійсно є, і виникла вона в зв’язку з тим, що компанія намагалася розширюватися дуже швидко. Це був план колишнього генерального директора та «спеціаліста по паросткам» Карлоса Гона, який був націлений на 8% -ву частку ринку під час свого перебування на посаді. Результатом цих зусиль стало те, що Nissan «приземлився з застарілими автомобілями і величезним модельним рядом, який він не в силах підтримувати».
«Ми пішли занадто швидко, щоб розширитися в світі, чекаючи, що глобальні автомобільні ринки будуть рости і що наші продажі будуть відмінними. І того, і іншого не сталося», – зазначив Гупта в інтерв’ю британському виданню.
Він зазначає, що все основано на інвестиціях: якщо у вас немає доходу, у вас не може бути нових автомобілів, і це замкнуте коло.
Результатом став план оновлення компанії. Цілі Nissan до 2023 року: скорочення витрат, закриття заводів в Іспанії та Індонезії, припинення виробництва ряду моделей, включаючи весь модельний ряд Datsun в Росії, і більш тісне співробітництво з партнером по альянсу Renault.
Коротше кажучи, Nissan скорочує свої витрати, щоб «жити за коштами». Тільки три нові моделі можна очікувати в наступному році: третє покоління Qashqai, семимісний X-Trail і повністю електричну Ariya. Це також означає, що високопродуктивні автомобілі, такі як новий Z і GT-R, підуть з європейського ринку, де посилені норми викидів, але вони залишаться в США.
Замість 8% цільової частки на світовому ринку Nissan націлений на 6% і буде використовувати свої партнерські відносини з Renault, а також з Mitsubishi, щоб досягти цієї мети.
Читайте також: Представили розкішний автодім на базі Mercedes-Benz Sprinter
Німецькі кросовери і позашляховики поєднують у собі не тільки стиль, високу якість і видатну продуктивність,…
Під час купівлі автомобіля важливо враховувати не тільки його ціну, а й вартість подальшого утримання,…
Седани поступово втрачають позиції на ринку, але багато культових моделей, на кшталт Honda Accord, все…
Одна з найбільш дратівливих зимових проблем для автомобілістів полягає в замерзанні на морозі замків і…
Прихід зими створює для українських автомобілістів складні умови експлуатації транспортного засобу. Найгірше, якщо машина просто…
З наближенням зими українські водії все частіше починають замислюватися над тим, як боротися з однією…