Автосвіт

Nissan визнав, що в його лінійці багато застарілих моделей

Між головним операційним директором Nissan Ашвані Гуптою і британським журналом Car Magazine нещодавно відбулася цікава розмова. Видання нагадало виробнику, що в його лінійці є кілька моделей, які давно не оновлювалися.

Життєвий цикл Juke був збільшений до дев’яти років, нові економічні двигуни добиралися до Qashqai занадто довго і як і раніше жоден з них не є гібридом.

Можна ще згадати моделі 370Z і GT-R віком старше десяти років. Хоча вони і є нішевими транспортними засобами і вік не так важливий в цьому випадку, але ось до дев’ятирічного патфайндер є претензії, як і до позашляховика Frontier, який досить давно не оновлювався.

Гупта розповів, що проблема дійсно є, і виникла вона в зв’язку з тим, що компанія намагалася розширюватися дуже швидко. Це був план колишнього генерального директора та «спеціаліста по паросткам» Карлоса Гона, який був націлений на 8% -ву частку ринку під час свого перебування на посаді. Результатом цих зусиль стало те, що Nissan «приземлився з застарілими автомобілями і величезним модельним рядом, який він не в силах підтримувати».

«Ми пішли занадто швидко, щоб розширитися в світі, чекаючи, що глобальні автомобільні ринки будуть рости і що наші продажі будуть відмінними. І того, і іншого не сталося», – зазначив Гупта в інтерв’ю британському виданню.

Він зазначає, що все основано на інвестиціях: якщо у вас немає доходу, у вас не може бути нових автомобілів, і це замкнуте коло.

Результатом став план оновлення компанії. Цілі Nissan до 2023 року: скорочення витрат, закриття заводів в Іспанії та Індонезії, припинення виробництва ряду моделей, включаючи весь модельний ряд Datsun в Росії, і більш тісне співробітництво з партнером по альянсу Renault.

Коротше кажучи, Nissan скорочує свої витрати, щоб «жити за коштами». Тільки три нові моделі можна очікувати в наступному році: третє покоління Qashqai, семимісний X-Trail і повністю електричну Ariya. Це також означає, що високопродуктивні автомобілі, такі як новий Z і GT-R, підуть з європейського ринку, де посилені норми викидів, але вони залишаться в США.

Замість 8% цільової частки на світовому ринку Nissan націлений на 6% і буде використовувати свої партнерські відносини з Renault, а також з Mitsubishi, щоб досягти цієї мети.

Читайте також: Представили розкішний автодім на базі Mercedes-Benz Sprinter

Recent Posts

Які німецькі кросовери краще купувати з пробігом: ТОП-10 моделей

Німецькі кросовери і позашляховики поєднують у собі не тільки стиль, високу якість і видатну продуктивність,…

24.11.2024

Досвідчений механік назвав ТОП-5 автобрендів з найдорожчим ремонтом

Під час купівлі автомобіля важливо враховувати не тільки його ціну, а й вартість подальшого утримання,…

24.11.2024

Шість гідних альтернатив Honda Accord на ринку просто зараз

Седани поступово втрачають позиції на ринку, але багато культових моделей, на кшталт Honda Accord, все…

24.11.2024

Як відкрити замерзлі двері та замок автомобіля: на замітку водіям

Одна з найбільш дратівливих зимових проблем для автомобілістів полягає в замерзанні на морозі замків і…

24.11.2024

Найкращі автомобілі для зими: ТОП-10 функціональних і витривалих моделей

Прихід зими створює для українських автомобілістів складні умови експлуатації транспортного засобу. Найгірше, якщо машина просто…

24.11.2024

Як швидко і легко очистити лобове скло автомобіля від інею

З наближенням зими українські водії все частіше починають замислюватися над тим, як боротися з однією…

24.11.2024