Автосвіт

Nissan визнав, що в його лінійці багато застарілих моделей

Між головним операційним директором Nissan Ашвані Гуптою і британським журналом Car Magazine нещодавно відбулася цікава розмова. Видання нагадало виробнику, що в його лінійці є кілька моделей, які давно не оновлювалися.

Життєвий цикл Juke був збільшений до дев’яти років, нові економічні двигуни добиралися до Qashqai занадто довго і як і раніше жоден з них не є гібридом.

Можна ще згадати моделі 370Z і GT-R віком старше десяти років. Хоча вони і є нішевими транспортними засобами і вік не так важливий в цьому випадку, але ось до дев’ятирічного патфайндер є претензії, як і до позашляховика Frontier, який досить давно не оновлювався.

Гупта розповів, що проблема дійсно є, і виникла вона в зв’язку з тим, що компанія намагалася розширюватися дуже швидко. Це був план колишнього генерального директора та «спеціаліста по паросткам» Карлоса Гона, який був націлений на 8% -ву частку ринку під час свого перебування на посаді. Результатом цих зусиль стало те, що Nissan «приземлився з застарілими автомобілями і величезним модельним рядом, який він не в силах підтримувати».

«Ми пішли занадто швидко, щоб розширитися в світі, чекаючи, що глобальні автомобільні ринки будуть рости і що наші продажі будуть відмінними. І того, і іншого не сталося», – зазначив Гупта в інтерв’ю британському виданню.

Він зазначає, що все основано на інвестиціях: якщо у вас немає доходу, у вас не може бути нових автомобілів, і це замкнуте коло.

Результатом став план оновлення компанії. Цілі Nissan до 2023 року: скорочення витрат, закриття заводів в Іспанії та Індонезії, припинення виробництва ряду моделей, включаючи весь модельний ряд Datsun в Росії, і більш тісне співробітництво з партнером по альянсу Renault.

Коротше кажучи, Nissan скорочує свої витрати, щоб «жити за коштами». Тільки три нові моделі можна очікувати в наступному році: третє покоління Qashqai, семимісний X-Trail і повністю електричну Ariya. Це також означає, що високопродуктивні автомобілі, такі як новий Z і GT-R, підуть з європейського ринку, де посилені норми викидів, але вони залишаться в США.

Замість 8% цільової частки на світовому ринку Nissan націлений на 6% і буде використовувати свої партнерські відносини з Renault, а також з Mitsubishi, щоб досягти цієї мети.

Читайте також: Представили розкішний автодім на базі Mercedes-Benz Sprinter

Recent Posts

Найкращі універсали з пробігом: ТОП-10 моделей за 500 000 гривень

Якщо ви шукаєте надійний і практичний автомобіль-універсал, але хочете заощадити гроші, зверніть увагу на старі…

02.05.2024

Механік розповів, який індикатор в автомобілі категорично не можна ігнорувати

Відомий автоблогер і механік на ім'я Крейг поділився з водіями важливим спостереженням щодо експлуатації автомобілів.…

02.05.2024

5 найдоступніших кросоверів Chevrolet з найвищим рейтингом безпеки

Кросовери стають дедалі популярнішим вибором серед автолюбителів, і Chevrolet пропонує широкий асортимент надійних, безпечних та…

02.05.2024

Коли використовувати круїз-контроль в автомобілі може бути небезпечно

Круїз-контроль - це важлива функція, яка може забезпечити комфорт і безпеку під час довгих поїздок.…

02.05.2024

Як виявити знос гальмівних колодок: 3 простих способи для водіїв

Знос гальмівних колодок автомобіля є серйозною, але неминучою проблемою, яка чекає на кожного автовласника після…

02.05.2024

Заощадите до 20% пального: як обрати “правильні” шини для автомобіля

Вибираючи автомобільні шини, автовласники найчастіше звертають увагу на їхню надійність та ефективність. Перш за все,…

02.05.2024