Мало хто зможе здогадатися, що всередині цього ефектного спорктара ховаються вузли і агрегати Запорожця і інвалідної мотоколяски С3Д.
В 70-ті і особливо в 80-і рр. саморобні автомобілі в колишньому «союзі» почали з’являтися як гриби після дощу. Багато з них створювали наші українські майстри. Розповімо про дуже цікавий спорткар Мурена, який побудував конструктор Миколи Дорошенко з міста Суми.
Про спорткар Мурена відомо небагато і це при тому, що машина засвітилася в журналі «Моделіст-Конструктор» №3 за 1987 рік, причому не де-небудь, а на першій сторінці обкладинки. Більш того, машину увічнили в легендарній книзі «Я будую автомобіль», що побачила світ у 1990 році.
Отже, спорткар Мурена має кузов зі склопластику. Компонування середньомоторне – двигун ЗАЗ-966 встановлено позаду сидінь. Чотириступінчаста коробка передач запозичена від ЗАЗ-968. Шестерня головної передачі була перевернута. Цікаво, що передній міст з підвіскою «позичили» у інвалідної мотоколяски Серпуховського мотозаводу – С3Д.
Однак зовні Мурена виглядала як зменшений в розмірах італійський спорткар Lamborghini або Ferrari. Машина не мала звичних дверей – замість них вперед відкидався великий ковпак, який полегшує посадку-висадку. Доступ до моторного відсіку забезпечував величезний капот, що відкривається назад. Уперед відкидався і передній капот, інтегрований з передніми крилами. Таки чином, Мурена розкладалася немов складаний ніж, про що красномовно свідчить фотографія, наведена нижче.
Спорткар міг розганятися до 100 км / год і перевозити в багажнику, який розташовувався за мотором – до 40 кг вантажу. Про інші характеристики машини нічого невідомо, так само як і про подальшу долю спорткара Мурена.
З наступного року Україна переходить на новий ДСТУ, що регламентує зовнішній вигляд і роботу автомобільних…
В Україні поки що немає покарання за використання літньої гуми взимку, але отримати штраф водії…
Зима несе з собою масу неприємних ризиків і проблем українським автомобілістам, які вимагають максимальної концентрації…
У минулому знайти якісну охолоджувальну рідину було непросто, тому водіям доводилося вдаватися до різноманітних хитрощів,…
Гібридні модифікації автомобілів сьогодні часто сприймаються більше як транзитний перехід на шляху до повної електрифікації,…
Угар моторного мастила - одна з найпоширеніших і водночас ігнорованих проблем серед автомобілістів. Непомітний для…