При описі технічних характеристик автомобіля часто крім кінських сил вказують і показник крутного моменту. У зв’язку з цим виникає питання, який із двох параметрів важливіше. «Твоя МАШИНА» допоможе розібратися в питанні.
Спочатку треба дати точні визначення. Кінські сили – це потужність силової установки. Фахівці вимірюють її не в л.с., а в кВт. Але у потужності є деякі нюанси, які описані нижче.
Крутний момент – це зусилля, з яким обертається вал силової установки. Він вимірюється в Нм, тобто 1 Нм потрібно для обертання жердини з прикріпленим до нього вантажем в 100 грам. Чим вище крутний момент, тим краще, але і тут є свої нюанси.
При обертанні педалей велосипеда доросла людина створює крутний момент в межах 130-150 Нм. Приблизно стільки ж створює двигун MPI в Skoda Fabia. Однак машина рухається набагато швидше велосипедиста. Справа в тому, що крім крутного моменту значення має також число оборотів в хвилину, яке пов’язано з потужністю двигуна. Велосипедист робить 30-40 об / хв, в той час як двигун MPI здійснює до 4 тисяч об / хв.
Звідси випливає наступний момент. Потужність, яка вказується при описі характеристик авто, не відповідає потужності самого двигуна. Вироблена потужність сильно змінюється відповідно до виробленими оборотами в хвилину. Наприклад, на піку двигун може видати 63 кВт, але при малій кількості оборотів (2,5-3 тис. Об / хв) потужність не перевищить 26-32 кВт. Також ці показники залежать від палива і моделі установки. Чим вище потужність агрегату на низьких оборотах, тим краще для машини в питанні її динаміки. Однак тим вище ціна і тим швидше знос.
Тому це має не таке велике значення, особливо для бюджетних моделей. По-справжньому важливі ці цифри тільки у випадку з гоночними автомобілями.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…