Як би акуратно не експлуатували автомобіль, поломки все одно трапляються. Які проблеми застають водіїв зненацька, розповість «Твоя МАШИНА» .
1. «Перевірка двигуна»
Якщо загорілася лампочка приладової панелі “Check Engine”, значить, електронний блок керування двигуном фіксує в системі код помилки. Проблема в тому, що незрозуміло, де саме з’явилася несправність – варіантів може бути багато. Дізнатися код помилки за допомогою вбудованих засобів діагностики найчастіше можна самостійно, а ось усувати проблему доведеться вже в майстерні.
2. Подача, уприскування, займання палива
Проблеми з перерахованими діями з’являються через несправність системи запалювання або паливної системи. А то і обох відразу. Незалежно від причини найчастіше підсумком стає змішування палива і повітря в неправильній пропорції. Через це робоча суміш не може повністю згоріти в камері.
3. Витрата палива
Неправильна витрата палива може стати тривожним дзвіночком цілої низки проблем. Це може бути і поломка паливної системи, і збій в роботі кисневих датчиків, і порушення функціонування датчика витрати повітря, і знос лямбда-зонда, і засмічення паливних фільтрів. Виправити ситуацію допоможуть тільки фахівці.
4. Сідає акумулятор
В середньому батарея служить близько 3-4 років або 80-100 тис. км. Термін життя АКБ зменшується кожного разу, коли відбувається цикл «зарядка-розрядка». Акумулятор може почати швидко сідати через неправильну роботу генератора або електроніки.
5. Спуск колеса
Навряд чи якась проблема зустрічається частіше спущених коліс. Прокол шини може застати коли завгодно, особливо якщо це стара пошарпана гума. Міняти покришки потрібно кожні 15 тис. км, тоді вони будуть рідше здуватися.
6. Скрип гальм
Якщо педаль стала м’якою, а гальмівна система стала видавати незвичні звуки, то з’явилася серйозна проблема. Допомогти зможуть тільки фахівці, і відправляти машину до них бажано на евакуаторі.
7. Відмова генератора
Генератор відповідає за електроніку в автомобілі, тобто по суті за всю машину. Тому треба регулярно стежити за його станом. Інтервали ТО даного елемента можна дізнатися з керівництва по експлуатації свого автомобіля.
8. Проблеми зі стартером
Стартери, що запускають автомобіль, часто ламаються. Тоді й виникає метушня, щоб просто поїхати кудись. Незважаючи на поширеність проблеми, багато хто забуває, що стартеру теж треба приділяти увагу при ТО.
9. Тремтить кермо
Вібрація керма крім неприємних відчуттів означає цілий набір поломок і несправностей. Це можуть бути елементи підвіски, підшипники коліс, балансування коліс, покришки або ж саме кермо. Справжній корінь проблем знайде тільки сертифікований автомеханік.
10. Перегрів двигуна
Перегрів двигуна рано чи пізно зустріне кожного. У сучасних машин проблема з’являється набагато рідше, ніж у більш старих моделей. І все ж до неї треба бути готовим. Швидше за все, це викликано проблемою з двигуном або системою охолодження.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…