Незважаючи на те, що АКПП зараз встановлюють практично на всі нові моделі, «механіка» все ще тримає конкуренцію. Тому автомобілісти все ще сумніваються, яка коробка передач все-таки краще підходить для кросоверів. Розібратися в цьому допоможе «Твоя МАШИНА» .
Важко заперечувати, що кращий варіант для кросоверів – це «автомат». По-перше, хоча б через економію палива. Але варто пам’ятати, що кожен вид АКПП – «класичний» автомат, робот і варіатор – має свої сильні і слабкі сторони. Тому в першу чергу варто зрозуміти, якими шляхами машина буде їздити найчастіше.
Для асфальту найменше підходить традиційний «автомат», краще вибрати варіатор або робот з двома зчепленнями. Особливої різниці в управлінні не буде, проте варіатор і робот допомагають економніше витрачати паливо.
Якщо ж часто доводиться долати бездоріжжя або польові дороги, то краще взяти машину з «класичною» АКПП. Така коробка передач покаже витривалість і надійність. Найгірше з бездоріжжям справляється роботизована КПП, так як її електроніка може перегрітися.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…