Незважаючи на те, що АКПП зараз встановлюють практично на всі нові моделі, «механіка» все ще тримає конкуренцію. Тому автомобілісти все ще сумніваються, яка коробка передач все-таки краще підходить для кросоверів. Розібратися в цьому допоможе «Твоя МАШИНА» .
Важко заперечувати, що кращий варіант для кросоверів – це «автомат». По-перше, хоча б через економію палива. Але варто пам’ятати, що кожен вид АКПП – «класичний» автомат, робот і варіатор – має свої сильні і слабкі сторони. Тому в першу чергу варто зрозуміти, якими шляхами машина буде їздити найчастіше.
Для асфальту найменше підходить традиційний «автомат», краще вибрати варіатор або робот з двома зчепленнями. Особливої різниці в управлінні не буде, проте варіатор і робот допомагають економніше витрачати паливо.
Якщо ж часто доводиться долати бездоріжжя або польові дороги, то краще взяти машину з «класичною» АКПП. Така коробка передач покаже витривалість і надійність. Найгірше з бездоріжжям справляється роботизована КПП, так як її електроніка може перегрітися.
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…