Від перекачування шин виявилося більше мінусів, ніж плюсів, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Є міф, що якщо перекачати шину на 0,1 бар, то можна заощадити на бензині, тому що так опір при коченні зменшується. Якщо ж тиск в шинах збільшити до 2,5 бар, то економія палива складе 1,5%, тобто замість 5 літрів на 100 км витратиться 4,925 літрів. Однак така економія занадто маленька, зате проблеми, які з’являться через перекачування шин, серйозні.
Таким чином, погіршиться керованість автомобіля. Також варто спростувати другий міф, який говорить, що перекачані шини підвищують динаміку. І дійсно, шина менше деформується і машина краще їде. Однак зменшується зчеплення з дорогою, і якщо додати знижену керованість, то автомобіль може просто вилетіти.
Також вважається, що перекачані шини довше служать, адже вони краще чинять опір деформації і руйнувань на поганій дорозі. Але на звичайній дорозі стоїть повернути тиск в норму, інакше постраждає підвіска, так як перекачані шини краще передають удар. Крім того, зношені шини при перекачуванні можуть навіть лопнути під час руху.
Спускати колеса слід, коли має бути поїздка по мокрій траві, піску або бруду. Зниження тиску допоможе колесам менше тонути, а щоб підсилити ефект, можна зменшити тиск до 1,0-1,2 бар.
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…