Правильність роботи гальмівної системи багато в чому залежить від рівня зносу колодок. Щоб його контролювати не обов’язково їздити на станцію технічного обслуговування, перевірити можна і самостійно.
Заміну колодок потрібно робити при наступних інтервалах.
на автомобілях пострадянських країн через 10-15 тис. км пробігу;
на іномарках інтервал становить від 15 до 25 тис. км;
на потужних спортивних автомобілях заміна проводиться кожні 5000 10000 кілометрів.
Передні гальмівні колодки мають велике навантаження, ніж задні, тому зношуються швидше.
Також хотілося відзначити що на на знос накладок впливає безліч факторів:
При різких постійних гальмуваннях швидше стираються робочі поверхні.
Постійна їзда по грунтових і поганих дорогах збільшує знос.
Якість матеріалу, з якого виконана деталь.
Тех. стан гальмівних барабанів і дисків.
Також перевезення вантажів прискорюють знос колодок.
Виходить, що точної відповіді на термін експлуатації гальмівних колодок немає. Діапазон пробігу становить від 5000 до 45000 кілометрів в залежності від марки авто і ступеня впливу зазначених факторів.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…