Правильність роботи гальмівної системи багато в чому залежить від рівня зносу колодок. Щоб його контролювати не обов’язково їздити на станцію технічного обслуговування, перевірити можна і самостійно.
Заміну колодок потрібно робити при наступних інтервалах.
на автомобілях пострадянських країн через 10-15 тис. км пробігу;
на іномарках інтервал становить від 15 до 25 тис. км;
на потужних спортивних автомобілях заміна проводиться кожні 5000 10000 кілометрів.
Передні гальмівні колодки мають велике навантаження, ніж задні, тому зношуються швидше.
Також хотілося відзначити що на на знос накладок впливає безліч факторів:
При різких постійних гальмуваннях швидше стираються робочі поверхні.
Постійна їзда по грунтових і поганих дорогах збільшує знос.
Якість матеріалу, з якого виконана деталь.
Тех. стан гальмівних барабанів і дисків.
Також перевезення вантажів прискорюють знос колодок.
Виходить, що точної відповіді на термін експлуатації гальмівних колодок немає. Діапазон пробігу становить від 5000 до 45000 кілометрів в залежності від марки авто і ступеня впливу зазначених факторів.
Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…