Кондиціонер або клімат-контроль – це обов’язкові атрибути сучасного автомобіля. Але як, коли і з якою періодичністю потрібно його заправляти? Яким чином потрібно обслуговувати і за яким принципом він працює?
Зазвичай, причина подачі гарячого повітря в спеку криється у відсутності в системі фреону, але дозаправка не завжди може вирішити проблему, як і заміна самих шлангів.
Насамперед потрібно проводити регулярно мийку радіатора кожні два роки від пуху і бруду. Справа в тому, що радіатор руйнується не тільки всередині, а й зовні, а шматки алюмінію, що відкололися від охолоджувача, можуть пошкодити ДВС.
Після мийки радіатора потрібно перевірити працездатність вентилятора, датчика температури і точність роботи всієї системи. Саме вентилятор найчастіше стає причиною, по якій кондиціонер працює на ходу, але перестає, коли автомобіль стоїть.
Також систему потрібно раз в три роки промивати зсередини від бруду, цвілі і вологи.
У висновку хотілося б відзначити, що кондиціонеру також потрібно регулярне обслуговування, як і будь-якому іншому агрегату автомобіля.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…