При виборі виборі автомобіля потрібно особливу увагу приділяти його двигуну, тому що це найдорожчий агрегат. Фаворитами на вторинному ринку є найбільш прості агрегати – бензинові атмосферні ДВС.
Тому нижче представлений список машин, мотори яких мають з найкращу репутацію:
6 місце: Toyota RAV4
На цьому “японцеві” була кампанія відкликання по мотору 2.5 (199 к.с.) A25A-FKS через протікання антифризу в масло, а ось до двигуна 2.0 (149 к.с.) M20A-FKS питань не виникало, та й до самого автомобіля нарікань небагато.
5 місце: Kia Sportage
Популярний двигун G4NA з нормами токсичності Євро-5/6 зробили його дуже чутливим до якості палива і масла.
В інтернеті досить багато інформації про те, що на цих моторах часто виникають задири в циліндрах, але в реальності вони викликані перегрівом або масляним голодуванням, при високих обертах.
Якщо на автомобілі їздити обережно, то мотор без проблем виходить 200000 кілометрів, а багато пройшли і 300 тисяч. У неквапливих водіїв і ланцюг ГРМ служить 200000 км, а у активних драйверів, буває, розтягується до 60-80 тисяч.
4 місце: Renault Duster
Атмосферний двигун з індексом H4M випускають з 2004 року. Найпоширеніша проблема – масложор, що стартує з 120-150 тисяч км. Ланцюг ГРМ розрахований на весь термін служби, але бувають випадки, коли потрібна заміна до 150 тисяч. Ходить мотор порядку 300000 кілометрів.
3 місце: Mazda CX-5
Мотори 2.0 і 2.5 лінійки SkyActiv на сьогоднішній день відносять до числа найнадійніших, але складна конструкція і висока ступінь стиснення вимагають якісного палива і своєчасного обслуговування. АІ-92 неприйнятний. Якщо дотримуватися цих рекомендацій, то мотор витримає 300000 кілометрів. Докучати буде тільки природний віковий масложор.
2 місце: Nissan X-Trail
У Ніссана є двигун, якому при гарному догляді доступні і заповітні півмільйона.
2-літровий мотор MR20DD вийшов дуже вдалим і випускається більше десяти років. Тут масложор через поступове накопичення нагару зазвичай починаєтьсяя до 180 000 км. пробігу. Проточка і заміна маслоз’ємних кілець вирішують питання. Ланцюг ГРМ витримує близько 150 тисяч пробігу.
1 місце: Mitsubishi Outlander
Відмінний 2-літровий 150-сильний мотор 4В11 з системою регулювання фаз Mivec – спадкоємець знаменитого 4G63. Невибагливий і витривалий, сприймає АІ-92, має ремонтний розмір. Шум, вібрації, посвист для нього справа звичайна, теплові зазори треба регулювати. Зате не буває серйозних поломок – по крайній мірі, до 200 000 км, а ресурс йде за 300 тисяч. На стільки ж здатний і ланцюг ГРМ.
Такі ж відгуки і про мотор 4B12 об’ємом 2,4 літра.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…