При виборі виборі автомобіля потрібно особливу увагу приділяти його двигуну, тому що це найдорожчий агрегат. Фаворитами на вторинному ринку є найбільш прості агрегати – бензинові атмосферні ДВС.
Тому нижче представлений список машин, мотори яких мають з найкращу репутацію:
6 місце: Toyota RAV4
На цьому “японцеві” була кампанія відкликання по мотору 2.5 (199 к.с.) A25A-FKS через протікання антифризу в масло, а ось до двигуна 2.0 (149 к.с.) M20A-FKS питань не виникало, та й до самого автомобіля нарікань небагато.
5 місце: Kia Sportage
Популярний двигун G4NA з нормами токсичності Євро-5/6 зробили його дуже чутливим до якості палива і масла.
В інтернеті досить багато інформації про те, що на цих моторах часто виникають задири в циліндрах, але в реальності вони викликані перегрівом або масляним голодуванням, при високих обертах.
Якщо на автомобілі їздити обережно, то мотор без проблем виходить 200000 кілометрів, а багато пройшли і 300 тисяч. У неквапливих водіїв і ланцюг ГРМ служить 200000 км, а у активних драйверів, буває, розтягується до 60-80 тисяч.
4 місце: Renault Duster
Атмосферний двигун з індексом H4M випускають з 2004 року. Найпоширеніша проблема – масложор, що стартує з 120-150 тисяч км. Ланцюг ГРМ розрахований на весь термін служби, але бувають випадки, коли потрібна заміна до 150 тисяч. Ходить мотор порядку 300000 кілометрів.
3 місце: Mazda CX-5
Мотори 2.0 і 2.5 лінійки SkyActiv на сьогоднішній день відносять до числа найнадійніших, але складна конструкція і висока ступінь стиснення вимагають якісного палива і своєчасного обслуговування. АІ-92 неприйнятний. Якщо дотримуватися цих рекомендацій, то мотор витримає 300000 кілометрів. Докучати буде тільки природний віковий масложор.
2 місце: Nissan X-Trail
У Ніссана є двигун, якому при гарному догляді доступні і заповітні півмільйона.
2-літровий мотор MR20DD вийшов дуже вдалим і випускається більше десяти років. Тут масложор через поступове накопичення нагару зазвичай починаєтьсяя до 180 000 км. пробігу. Проточка і заміна маслоз’ємних кілець вирішують питання. Ланцюг ГРМ витримує близько 150 тисяч пробігу.
1 місце: Mitsubishi Outlander
Відмінний 2-літровий 150-сильний мотор 4В11 з системою регулювання фаз Mivec – спадкоємець знаменитого 4G63. Невибагливий і витривалий, сприймає АІ-92, має ремонтний розмір. Шум, вібрації, посвист для нього справа звичайна, теплові зазори треба регулювати. Зате не буває серйозних поломок – по крайній мірі, до 200 000 км, а ресурс йде за 300 тисяч. На стільки ж здатний і ланцюг ГРМ.
Такі ж відгуки і про мотор 4B12 об’ємом 2,4 літра.
У листопаді 2024 року компанія Volkswagen офіційно презентувала Tiguan третього покоління. Новинка отримала повністю оновлений…
Компанія Subaru готується представити оновлений Outback 2026 модельного року. Відомо, що дизайн позашляховика зазнає серйозних…
Компанія Toyota готує до прем'єри шосте покоління кросовера RAV4. Поки що офіційних фото немає, але…
У сучасних реаліях, коли паливо дорожчає, а енергоефективність стає ключовим фактором, багато водіїв шукають автомобілі…
Власники елітних автомобілів у 2024 році поповнили державний бюджет на 220 мільйонів гривень. Це на…
Nissan X-Trail завжди був символом надійності та універсальності, автомобілем, який однаково впевнено почувається як у…