Якщо регулярно “крутити” двигун в червону зону, то серйозно збільшиться навантаження на ДВС, коробку передач, шасі та інші елементи автомобіля.
Для запобігання виходу з ладу двигуна експерти рекомендують пересуватися на високих обертах не частіше ніж один раз на 5000 км.
Але і їзда на низьких оборотах не дуже підходить для пересування, так як на низьких оборотах можуть виникнути серйозні вібрації через детонацію, а також зростає ризик зносу поршнів і вкладишів коленвала. У камерах згоряння утворюється нагар, а ланцюг ГРМ розтягується набагато швидше стандартного терміну.
Кращим варіантом для двигуна – це коли його оберти знаходяться в діапазоні від 2,5 до 4 тис. обертів на хвилину. Це дозволить продовжити життя і двигуну, і
системі випуску, і трансмісії.
Серед українських автомобілістів поширено безліч міфів про обслуговування трансмісії автомобіля. Дехто вважає, що трансмісійну оливу…
Всі знають, що моторну оливу в автомобілі потрібно міняти регулярно відповідно до регламенту. Разом з…
Останнім часом в Україні все більш популярними стають мийки самообслуговування. При цьому багато з них…
Логотипу автомобільного бренду Ford вже більше ста років. Всі знають, що це стилізований підпис засновника…
Загострення конфлікту між Ізраїлем та Іраном спричинило стрімке подорожчання нафти, що може стати причиною підвищення…
Японський автовиробник Toyota активно працює над майбутнім дебютом нового покоління купе-кросовера Venza. Як пише Carscoops,…