Якщо регулярно “крутити” двигун в червону зону, то серйозно збільшиться навантаження на ДВС, коробку передач, шасі та інші елементи автомобіля.
Для запобігання виходу з ладу двигуна експерти рекомендують пересуватися на високих обертах не частіше ніж один раз на 5000 км.
Але і їзда на низьких оборотах не дуже підходить для пересування, так як на низьких оборотах можуть виникнути серйозні вібрації через детонацію, а також зростає ризик зносу поршнів і вкладишів коленвала. У камерах згоряння утворюється нагар, а ланцюг ГРМ розтягується набагато швидше стандартного терміну.
Кращим варіантом для двигуна – це коли його оберти знаходяться в діапазоні від 2,5 до 4 тис. обертів на хвилину. Це дозволить продовжити життя і двигуну, і
системі випуску, і трансмісії.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…