Експерти виділили головні мінуси обов’язкового техогляду в Україні, передає «Твоя МАШИНА» .
По-перше, не обійдеться без корупції. По-друге, зміниться євроінтеграційний курс країни.
В даний час в Україні немає норм реального контролю учасників ринку техогляду. Техогляди повинні здійснюватися сертифікованими лабораторіями у відповідному приміщенні, де знаходиться відповідне обладнання і кваліфікований персонал. Однак сьогодні провести техогляд може окремий фахівець, при цьому досить лише його суб’єктивного судження.
Така практика широко поширена в країнах Європи. Однак там присутній сувора персональна відповідальність фахівця, при недостовірних результатах його можуть навіть посадити до в’язниці. В Україні ж фахівці не несуть будь-якої відповідальності.
Також запропоновано послабити відповідальність лабораторій за результати ТО. Сьогодні Головний СЦ МВС контролює кількість порушень. Протокол з результатами помилкового контролю анулюють. Після десяти анульованих протоколів пункт техогляду позбавляють права проводити процедуру. Було запропоновано скасувати анулювання протоколів, що дозволить безконтрольно видавати протоколи, які мають порушення.
У Європі почали використовувати новий автомобільний знак у вигляді білого ромба на синьому тлі. Водіїв…
Водіння автомобіля часто пов'язане з різного роду стресами. Тому в Україні нікого не здивуєш водієм,…
Юристи б'ють на сполох через почастішання випадків незаконного притягнення водіїв за одне дріб'язкове порушення. Деяким…
Іноді зміни в ПДР в Україні проходять повз увагу водіїв, що потім створює масу непорозумінь…
У разі зупинки автомобіля поліцейськими, останні іноді можуть поводитися грубо або зухвало, провокуючи водія на…
Практично кожен автовласник хотів би, щоб його машина служила йому якомога довше. Однак довговічність автомобіля…