Експерти виділили головні мінуси обов’язкового техогляду в Україні, передає «Твоя МАШИНА» .
По-перше, не обійдеться без корупції. По-друге, зміниться євроінтеграційний курс країни.
В даний час в Україні немає норм реального контролю учасників ринку техогляду. Техогляди повинні здійснюватися сертифікованими лабораторіями у відповідному приміщенні, де знаходиться відповідне обладнання і кваліфікований персонал. Однак сьогодні провести техогляд може окремий фахівець, при цьому досить лише його суб’єктивного судження.
Така практика широко поширена в країнах Європи. Однак там присутній сувора персональна відповідальність фахівця, при недостовірних результатах його можуть навіть посадити до в’язниці. В Україні ж фахівці не несуть будь-якої відповідальності.
Також запропоновано послабити відповідальність лабораторій за результати ТО. Сьогодні Головний СЦ МВС контролює кількість порушень. Протокол з результатами помилкового контролю анулюють. Після десяти анульованих протоколів пункт техогляду позбавляють права проводити процедуру. Було запропоновано скасувати анулювання протоколів, що дозволить безконтрольно видавати протоколи, які мають порушення.
Нещодавно японська компанія Toyota офіційно презентувала електричний кросовер bZ, у якому багато хто помітив альтернативу…
Під час передноворічної метушні водії в Україні також часто вимушені шукати допомоги в державних установах.…
Німецький автовиробник Volkswagen офіційно презентував новий гібридний седан Passat ePro. Як повідомляє CarNewsChina, PHEV-модель може…
Автомобілі Lexus створені для тих, хто прагне гармонії між динамікою, технологічністю та відчуттям спокою за…
Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…