Експерти виділили головні мінуси обов’язкового техогляду в Україні, передає «Твоя МАШИНА» .
По-перше, не обійдеться без корупції. По-друге, зміниться євроінтеграційний курс країни.
В даний час в Україні немає норм реального контролю учасників ринку техогляду. Техогляди повинні здійснюватися сертифікованими лабораторіями у відповідному приміщенні, де знаходиться відповідне обладнання і кваліфікований персонал. Однак сьогодні провести техогляд може окремий фахівець, при цьому досить лише його суб’єктивного судження.
Така практика широко поширена в країнах Європи. Однак там присутній сувора персональна відповідальність фахівця, при недостовірних результатах його можуть навіть посадити до в’язниці. В Україні ж фахівці не несуть будь-якої відповідальності.
Також запропоновано послабити відповідальність лабораторій за результати ТО. Сьогодні Головний СЦ МВС контролює кількість порушень. Протокол з результатами помилкового контролю анулюють. Після десяти анульованих протоколів пункт техогляду позбавляють права проводити процедуру. Було запропоновано скасувати анулювання протоколів, що дозволить безконтрольно видавати протоколи, які мають порушення.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…