У спекотну погоду експерти рекомендують дотримуватися правила двох хвилин: якщо автомобіль стоїть в заторі довше, то коробку потрібно перевести в режим «Р». Про це повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Також в спеку не потрібно відключати систему «старт-стоп». Може, ця система і перевантажує стартер і акумулятор, але плюсів для трансмісії від такого режиму більше.
У пробці при повільному, але стабільному русі можна перевести коробку в режим «L» або положення «1». Те ж саме стосується варіатора.
Не рекомендується буксирувати інші авто або буксувати на місці. Навіть в прохолодну погоду це перевантажує агрегат, а в спеку ситуація погіршується.
Необхідно завжди підтримувати рівень робочої рідини в АКПП в нормі. Перегрів при нестачі рідини може привести до поломки вузла.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…