У спекотну погоду експерти рекомендують дотримуватися правила двох хвилин: якщо автомобіль стоїть в заторі довше, то коробку потрібно перевести в режим «Р». Про це повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Також в спеку не потрібно відключати систему «старт-стоп». Може, ця система і перевантажує стартер і акумулятор, але плюсів для трансмісії від такого режиму більше.
У пробці при повільному, але стабільному русі можна перевести коробку в режим «L» або положення «1». Те ж саме стосується варіатора.
Не рекомендується буксирувати інші авто або буксувати на місці. Навіть в прохолодну погоду це перевантажує агрегат, а в спеку ситуація погіршується.
Необхідно завжди підтримувати рівень робочої рідини в АКПП в нормі. Перегрів при нестачі рідини може привести до поломки вузла.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…