Власник Nissan Leaf S 2021 розповів про головні недоліки електромобіля, передає «Твоя МАШИНА» .
В першу чергу автомобіліст виділив недостатню автономність. Повної зарядки вистачає тільки на 120 миль, а через 17 миль рівень заряду вже впав до 73%. Але це стосується лише конкретної моделі, адже Tesla Model 3 Standard Range тримає заряд набагато краще, але і коштує в три рази дорожче. Згодом цей недолік електромобілів повинен зникнути.
По-друге, низька швидкість зарядки. Навіть маленька за обсягом батарея на 40 кВт / кг заряжалась більше доби. Але зарядку можна прискорити в чотири рази, якщо перетворити 120V-15A в 240V-30A. Так машину можна буде зарядити за 4 години 25 хвилин.
І третя проблема, пов’язана з батареєю: нерозвинена інфраструктура для зарядки електрокарів. У місті може бути занадто мало станцій для підзарядки, або вони можуть бути відсутніми в тому місці, куди планується поїхати.
Тому автор зробив висновок, що такі автомобілі зручні тільки для конкретної категорії водіїв. Наприклад, якщо є можливість встановити у себе вдома Level 2-зарядку або якщо поряд з будинком на парковці є зарядні пристрої такого типу. Також електромобіль стане хорошим варіантом, якщо є друга машина для далеких поїздок. Так що електрокар підходить тільки тим, хто планує тільки пересування по місту.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…