Власник Nissan Leaf S 2021 розповів про головні недоліки електромобіля, передає «Твоя МАШИНА» .
В першу чергу автомобіліст виділив недостатню автономність. Повної зарядки вистачає тільки на 120 миль, а через 17 миль рівень заряду вже впав до 73%. Але це стосується лише конкретної моделі, адже Tesla Model 3 Standard Range тримає заряд набагато краще, але і коштує в три рази дорожче. Згодом цей недолік електромобілів повинен зникнути.
По-друге, низька швидкість зарядки. Навіть маленька за обсягом батарея на 40 кВт / кг заряжалась більше доби. Але зарядку можна прискорити в чотири рази, якщо перетворити 120V-15A в 240V-30A. Так машину можна буде зарядити за 4 години 25 хвилин.
І третя проблема, пов’язана з батареєю: нерозвинена інфраструктура для зарядки електрокарів. У місті може бути занадто мало станцій для підзарядки, або вони можуть бути відсутніми в тому місці, куди планується поїхати.
Тому автор зробив висновок, що такі автомобілі зручні тільки для конкретної категорії водіїв. Наприклад, якщо є можливість встановити у себе вдома Level 2-зарядку або якщо поряд з будинком на парковці є зарядні пристрої такого типу. Також електромобіль стане хорошим варіантом, якщо є друга машина для далеких поїздок. Так що електрокар підходить тільки тим, хто планує тільки пересування по місту.
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…