Щоб збільшити прибуток, автосалони схильні вдаватися до деяких хитрощів. Про те, як уникнути обману, розповість «Твоя МАШИНА» .
Часто в рекламі і розмовах з клієнтами можуть називати занижені ціни. У підсумку покупцеві пропонують підписати договір, де вказана вартість на порядок вище очікуваної. Це суперечить закону захисту прав споживачів і є дезінформацією.
Іноді на укладенні попереднього договору наполягають ще до показу автомобіля. При цьому стягується внесок або навіть велика честь ціни без конкретних умов. Також можуть нав’язувати непотрібні послуги, при цьому відповідно до закону покупка одного товару не може бути взаємозалежна з придбанням інших товарів і замовлення послуг.
Найбільш неприємним обманом є махінації з процентною ставкою по кредиту, коли на словах обіцяється одне значення, а на ділі виявляється інше. Підписання такого договору призведе до величезних переплат, які розтягнуться не на один рік.
На перший погляд порада звучить дивно, але американські інженери переконують: якщо хочете знизити ризик ДТП…
У машині пахне лавром? Це не збіг. Багато водіїв навмисно кладуть кілька сухих листків у…
У дизелів – своя аудиторія. Хтось не переносить гул, хтось не вірить у надійність. Але…
4 квітня цього року Китай перекрив експорт рідкоземельних металів. Це не попередження – це вже…
Кросовер EQS, який досі виглядав як безлика куля на колесах, скоро отримає нове «обличчя». Mercedes…
Renault оновила Triber – доступний мінівен, який в Індії продається вже шість років. Модель освіжили…