Щоб збільшити прибуток, автосалони схильні вдаватися до деяких хитрощів. Про те, як уникнути обману, розповість «Твоя МАШИНА» .
Часто в рекламі і розмовах з клієнтами можуть називати занижені ціни. У підсумку покупцеві пропонують підписати договір, де вказана вартість на порядок вище очікуваної. Це суперечить закону захисту прав споживачів і є дезінформацією.
Іноді на укладенні попереднього договору наполягають ще до показу автомобіля. При цьому стягується внесок або навіть велика честь ціни без конкретних умов. Також можуть нав’язувати непотрібні послуги, при цьому відповідно до закону покупка одного товару не може бути взаємозалежна з придбанням інших товарів і замовлення послуг.
Найбільш неприємним обманом є махінації з процентною ставкою по кредиту, коли на словах обіцяється одне значення, а на ділі виявляється інше. Підписання такого договору призведе до величезних переплат, які розтягнуться не на один рік.
Днями соцмережі сколихнуло вірусне відео, на якому водій седану на засніженій стоянці паркує свій автомобіль…
Існує стереотип, що автомобілі представницького класу коштують, як квартира. Насправді на вторинному ринку завжди можна…
Компанія Nissan еде активні приготування до презентації свого оновленого седану Versa. Про це повідомляє Carscoops,…
В американському Сан-Франциско місцевий сервіс безпілотних таксі Waymo зіткнувся з серйозною проблемою, коли на міській…
Німецький автовиробник BMW зробив перший крок до монополізації послуг ремонту своїх автомобілів. Як повідомляє Carscoops,…
Дорожні знаки в різних країнах іноді змінюються настільки часто, що водії просто не встигають їх…