Керованість машини безпосередньо залежить від параметрів покришок і дисків коліс, але от не всі знають, які саме шини їм потрібні: низькопрофільні, звичайні або інші.
Низькопрофільні шини за своїми швидкісними особливостям дуже ефективні. У них кращі показники по динаміці і прискоренню, а будь-яка машина, укомплектована такими покришками, набагато менше розгойдується на великій швидкості. Гальмівний шлях цих шин коротше майже на 10%, ніж в їх аналогів. Обладнані низькопрофільною гумою автомобілі дуже економічні по споживанню пального, а самі шини вкрай витривалі і довговічні.
Але незважаючи на плюси, в низькопрофільних покришок є і свої недоліки. Вони погано амортизують нерівності і легко піддаються деформації.
При попаданні автомобіля в глибоку яму відбувається сильне навантаження на підвіску, а збільшена ширина профілю створює багато шуму.
Хочеться відзначити, що купувати шини потрібно з урахуванням тих умов, при яких водієві доведеться експлуатувати транспорт. Якщо потрібно їздити по шосе, то підійдуть низькопрофільні покришки, якщо водій частіше пересувається по поганим відрізкам, то краще за все обзавестися шинами з високим профілем.
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…
Взимку запотівання лобового скла в автомобілі стає чи не найбільш дратівливим явищем для водіїв. Кожен…