Керованість машини безпосередньо залежить від параметрів покришок і дисків коліс, але от не всі знають, які саме шини їм потрібні: низькопрофільні, звичайні або інші.
Низькопрофільні шини за своїми швидкісними особливостям дуже ефективні. У них кращі показники по динаміці і прискоренню, а будь-яка машина, укомплектована такими покришками, набагато менше розгойдується на великій швидкості. Гальмівний шлях цих шин коротше майже на 10%, ніж в їх аналогів. Обладнані низькопрофільною гумою автомобілі дуже економічні по споживанню пального, а самі шини вкрай витривалі і довговічні.
Але незважаючи на плюси, в низькопрофільних покришок є і свої недоліки. Вони погано амортизують нерівності і легко піддаються деформації.
При попаданні автомобіля в глибоку яму відбувається сильне навантаження на підвіску, а збільшена ширина профілю створює багато шуму.
Хочеться відзначити, що купувати шини потрібно з урахуванням тих умов, при яких водієві доведеться експлуатувати транспорт. Якщо потрібно їздити по шосе, то підійдуть низькопрофільні покришки, якщо водій частіше пересувається по поганим відрізкам, то краще за все обзавестися шинами з високим профілем.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…