Європейський ринок по праву можна назвати одним з найскладніших в світі. Для того, щоб отримати тут дозвіл на продаж своєї автомобільної продукції кожен виробник повинен підготувати безліч документів і обов’язково пройти випробування Euro NCAP.
Кросовери Nio ES8 і Lynk & Co 01 взяли участь як раз в таких краш-тестах від європейського комітету. Їх результати серйозно вразили навіть західних фахівців, адже «паркетники» отримали по 5 зірок.
Дітище Geely за фронтальні зіткнення отримало 15 очок з 16 можливих, за бічні – 16 з 16. В результаті безпекa дорослих в машині оцінена в майже неймовірні 96%, дітей в спеціальному кріслі – в 87%. Захист пішоходів виявилася найслабкішим місцем – 71%. А системи безпеки спрацювали на 81%.
Кросовер Nio трохи гірше впорався з тестами, набравши 13,3 бала за фронтальні удари і 12,5 – за бічні. Захист дорослих і дитини оцінюється в 82% і 84% відповідно, захист пішоходів – в 72%. А робота систем безпеки виявилася і зовсім на висоті – 92%.
Як би там не було, обидві моделі з Піднебесної змогли виступити на одному рівні з Audi Q4 e-tron, Subaru Outback і Toyota Mirai. Тобто, змогли обійти маститі іноземні моделі, особливо з точки зору інтелектуальних систем безпеки.
Стежачи за успіхами Xpeng, BYD і MG в Норвегії, стартап Nio вирішив теж спробувати щастя в Скандинавії. 11 червня цього року в компанії оголосили про отримання сертифіката схвалення типу транспортного засобу (EWVTA) на кросовер ES8, що є найважливішим пунктом для подальшої реалізації автомобілів бренду в Європі. Після цього модель можна продавати у всіх країнах Євросоюзу.
Lynk & Co прийшов до Європи ще раніше – в кінці 2020 року, коли був відкритий перший магазин в Нідерландах. Цікаво, що автомобілі бренду можна брати за передплатою – тепер не тільки в Амстердамі, а й Берліні, Гамбурзі, Гетеборзі і Антверпені.
Відзначимо, що Nio і Lynk & Co далеко не перші «китайці», які отримали 5 зірок рейтингу безпеки на випробуваннях Euro NCAP. Ще в 2012 році китайсько-ізраїльський седан Qoros 3 отримав почесне звання найбезпечнішого автомобіля Піднебесної. Що, втім, не врятувало його від ринкового провалу.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…