Компанія JD Power запропонувала власникам нових машин оцінити ступінь своєї задоволеності.
Фахівці опитали більше 110 000 власників нових машин через 3 місяці після покупки. Анкетування проводилося з лютого по липень 2021 року. Покупцям пропонували оцінити транспортні засоби по 37 характеристикам. У їх числі були відчуття від перебування в салоні, при натисканні педалі газу, рівень задоволення від покупки і так далі. Відповіді розглядалися виходячи з рейтингу APEAL, який вимірює емоційну прихильність власників до свого нового автомобіля.
Лідерами преміального сегмента стали Porsche, Genesis (суббренд Hyundai) і Land Rover. У масовому сегменті до трійки лідерів увійшли Dodge Ram і Nissan.
При цьому Nissan показав найбільше зростання показника привабливості бренду – відразу на 22 пункти в порівнянні з торішніми показниками. Крім японської марки, показники поліпшили моделі KIA K5, Toyota Sienna, Chevrolet Tahoe та інші машини.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…