Компанія JD Power запропонувала власникам нових машин оцінити ступінь своєї задоволеності.
Фахівці опитали більше 110 000 власників нових машин через 3 місяці після покупки. Анкетування проводилося з лютого по липень 2021 року. Покупцям пропонували оцінити транспортні засоби по 37 характеристикам. У їх числі були відчуття від перебування в салоні, при натисканні педалі газу, рівень задоволення від покупки і так далі. Відповіді розглядалися виходячи з рейтингу APEAL, який вимірює емоційну прихильність власників до свого нового автомобіля.
Лідерами преміального сегмента стали Porsche, Genesis (суббренд Hyundai) і Land Rover. У масовому сегменті до трійки лідерів увійшли Dodge Ram і Nissan.
При цьому Nissan показав найбільше зростання показника привабливості бренду – відразу на 22 пункти в порівнянні з торішніми показниками. Крім японської марки, показники поліпшили моделі KIA K5, Toyota Sienna, Chevrolet Tahoe та інші машини.
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…
Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…
Седани сьогодні все ще досить популярні, особливо в люксовому сегменті, проте іноді їх купівля пов'язана…