Маленький запас ходу і довга зарядка – це не єдині недоліки електрокарів. Електричні моделі також грішать дорожнечею ремонту, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Німецькі аналітики досліджували дані за полісами за 2018-2020 роки. Так, було з’ясовано, що страхові виплати КАСКО на електрокари в середньому на 10% більше, ніж на машини з ДВС, а ремонт електрокарів після аварій дорожче в середньому на 30%.
Гібриди стоять ще дорожче – майже на 50%. Проблема високої вартості ремонту криється в батареї, так як вона стоїть до 20 000 євро. Однак якщо у електромобілів вони захищені в підлозі, то у гібридів батареї розташовані в задній частині, яка вразлива для удару. Тому навіть легке зіткнення може скінчитися дорогим ремонтом або заміною акумулятора.
Також слабкою ланкою електричних машин стала проводка. Щури і миші можуть гризти дроти, заміна яких може обійтися в пристойну суму – приблизно 7000 євро.
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…