Маленький запас ходу і довга зарядка – це не єдині недоліки електрокарів. Електричні моделі також грішать дорожнечею ремонту, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Німецькі аналітики досліджували дані за полісами за 2018-2020 роки. Так, було з’ясовано, що страхові виплати КАСКО на електрокари в середньому на 10% більше, ніж на машини з ДВС, а ремонт електрокарів після аварій дорожче в середньому на 30%.
Гібриди стоять ще дорожче – майже на 50%. Проблема високої вартості ремонту криється в батареї, так як вона стоїть до 20 000 євро. Однак якщо у електромобілів вони захищені в підлозі, то у гібридів батареї розташовані в задній частині, яка вразлива для удару. Тому навіть легке зіткнення може скінчитися дорогим ремонтом або заміною акумулятора.
Також слабкою ланкою електричних машин стала проводка. Щури і миші можуть гризти дроти, заміна яких може обійтися в пристойну суму – приблизно 7000 євро.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…