Маленький запас ходу і довга зарядка – це не єдині недоліки електрокарів. Електричні моделі також грішать дорожнечею ремонту, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Німецькі аналітики досліджували дані за полісами за 2018-2020 роки. Так, було з’ясовано, що страхові виплати КАСКО на електрокари в середньому на 10% більше, ніж на машини з ДВС, а ремонт електрокарів після аварій дорожче в середньому на 30%.
Гібриди стоять ще дорожче – майже на 50%. Проблема високої вартості ремонту криється в батареї, так як вона стоїть до 20 000 євро. Однак якщо у електромобілів вони захищені в підлозі, то у гібридів батареї розташовані в задній частині, яка вразлива для удару. Тому навіть легке зіткнення може скінчитися дорогим ремонтом або заміною акумулятора.
Також слабкою ланкою електричних машин стала проводка. Щури і миші можуть гризти дроти, заміна яких може обійтися в пристойну суму – приблизно 7000 євро.
З 1 січня 2025 року в Україні заборонено керувати авто без поліса ОСЦПВ. Штраф за…
Білий рушник на дзеркалі автомобіля сигналізує про проблеми з транспортом. Дізнайтеся, що він означає в…
В Україні посилено контроль за техоглядом комерційного транспорту. Деякі зміни у ПДР вже діють з…
Японські автомобілі давно вважаються еталоном надійності. Вони славляться витривалістю, простотою в обслуговуванні та доступною вартістю…
Експерти назвали 10 найкращих кросоверів з пробігом на вторинному ринку. Досліджуйте оптимальні варіанти для покупки…
Tesla Model 3 2025 року отримала 5 зірок Euro NCAP та унікальні функції безпеки, включаючи…