Маленький запас ходу і довга зарядка – це не єдині недоліки електрокарів. Електричні моделі також грішать дорожнечею ремонту, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Німецькі аналітики досліджували дані за полісами за 2018-2020 роки. Так, було з’ясовано, що страхові виплати КАСКО на електрокари в середньому на 10% більше, ніж на машини з ДВС, а ремонт електрокарів після аварій дорожче в середньому на 30%.
Гібриди стоять ще дорожче – майже на 50%. Проблема високої вартості ремонту криється в батареї, так як вона стоїть до 20 000 євро. Однак якщо у електромобілів вони захищені в підлозі, то у гібридів батареї розташовані в задній частині, яка вразлива для удару. Тому навіть легке зіткнення може скінчитися дорогим ремонтом або заміною акумулятора.
Також слабкою ланкою електричних машин стала проводка. Щури і миші можуть гризти дроти, заміна яких може обійтися в пристойну суму – приблизно 7000 євро.
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…