Експерти назвали найпоширеніші помилки, які призводять до капремонту двигуна. Всі вони пов’язані з заміною свічок запалювання, передає «Твоя МАШИНА» .
1. Тягнути з заміною
Свічки запалювання потрібно міняти строго за регламентом. Якщо робити це рідше, ніж належить, на кераміці ізолятора з’являться тріщини. Якщо шматочок кераміки відколеться, він може задерти стінку циліндра або викликати прогар клапана.
2. Міняти свічки запалювання на гарячому моторі
Починати змінювати свічки можна при температурі двигуна не більше 40-50 ° С. Справа в тому, що у багатьох свічок запалювання сталевий корпус, а головки блоків циліндрів зроблені з алюмінію. При нагріванні він розширюється сильніше стали, тому буде потрібно більше зусилля, щоб вивернути свічки. У підсумку можна пошкодити різьблення в головці блоку циліндрів.
3. Забути про промивання і продування
У простих 8-клапанних двигунів свічки стоять в невеликих поглибленнях, де накопичується бруд і пісок. Тому перед тим, як знімати свічки, після зняття ковпачків потрібно промити поглиблення під свічки очищувачем карбюратора або іншим знежирюючим складом. Потім ці порожнини треба продути з компресора або очистити їх пилососом. Якщо вивертати свічки без проведення цих процедур, бруд може потрапити в отвір свічки і в циліндр, де буде дряпати стінки.
4. Вибирати свічки «на око»
Для сучасних агрегатів вибір свічок важливіший, ніж для невибагливих старих машин. Тільки якісні свічки забезпечать правильну роботу двигуна. Невідповідні свічки можуть просто розвалитися, потрапити в циліндр і пошкодити деталі мотора.
5. Пошкодити нову свічку
Деякі автомобілісти перевіряють зазори в нових свічках пластинчастим щупом. Якщо все-таки потрібно виміряти щуп, то краще використовувати дротяний щуп, і то дуже акуратно. При спробі запхати пластинчасті щупи в зазор тонкої сучасної свічки запалювання можна погнути центральний електрод, що викличе механічне напруження в ізоляторі.
6. Використання невідповідного інструменту
Для заміни свічок потрібно застосовувати тільки свічковий ключ, звичайна висока головка не підійде, так як у неї немає гумового (пружинного) власника або магніту для фіксації свічки. В результаті свічка може неправильно зафіксуватися і впасти на дно колодязя.
7. Недотяжка або перетяжка
Затягувати свічки потрібно динамометричним ключем з моментом, який вказаний на упаковці свічок або в інструкції до автомобіля. В крайньому випадку, можна використовувати звичайний ключ і безмін, обчислюючи момент як твір плеча важеля на силу. Наприклад, якщо момент повинен дорівнювати 20 Нм, то на ключ довжиною 200 мм потрібно прикласти силу в 10 кгс. Недостатня затягування може привести до прориву газів крізь ущільнення, неефективну роботу циліндра і неможливості відвернути свічку з різьбленням, забитої нагаром.
Номерні знаки на автомобілі мають важливе значення для ідентифікації транспортного засобу та його власника, у…
Мішечок або контейнер із сіллю в автомобілі може викликати подив у обивателя, але досвідчені автомобілісти…
У найближчому майбутньому в Україні може з'явитися нова категорія автомобільних штрафів, які виписують тільки в…
Автоматична трансмісія давно домінує в індустрії, у зв'язку з чим автомобілі на «механіці» поступово відходять…
Сучасні автомобілі оснащені безліччю прихованих функцій, які можуть істотно полегшити життя водієві. Експерти розповіли про…
В умовах насиченого ринку кросоверів легко пропустити моделі, які пропонують чудове поєднання ціни, стилю та…