Статьи

Як визначити, звідки береться гул в автомобілі, а потім його усунути

Гул в автомобілі може вказати на несправність. Однак не завжди вдається зрозуміти, в чому саме криється проблема, передає «Твоя МАШИНА» .

Причиною гулу може стати гідропідсилювач керма, а вірніше рівень рідини. Слід перевірити її кількість в розширювальному бачку – він завжди повинен бути повністю заповнений. Також слід перевірити стан рідини – вона не повинна бути чорною. При необхідності гідравлічну рідину слід замінити або долити. У половині випадків цього вистачає, щоб гул зник. Якщо не допомогло, то причина може бути в підшипнику гидронасоса.

Складніше, якщо поломка криється в несправності підшипника коленвала. Таку проблему можна виявити тільки при критичному зносі. В такому випадку буде не гул, а шурхіт при натисканні на педаль зчеплення. Таку перевірку слід проводити в абсолютній тиші.

Якщо зносилися ступичні підшипники, то варто насторожитися. Така поломка небезпечна, адже підшипник, який вже почав гудіти, є міною уповільненої дії. Щоб визначити, який саме підшипник зламаний, треба розігнатися до 80 км / год і злегка повернути черзі вправо і вліво. Якщо при нахилі вправо звук зникне, значить, несправний підшипник з правого боку. Якщо вліво – то з лівої.

Основна ознака зношеного підшипника – це гул, схожий на гул при зльоті літака. Такий звук з’являється при швидкості більше 80-90 км / ч і йде зовні автомобіля.

Не слід плутати звук зношеного підшипника маточини і коробки передач. Трансмісія при зносі КПП буде видавати глухий і важкий гул, який буде залишатися постійним при відкритті і закритті стекол. При цьому підозрілий звук стане помітним уже при 60 км / ч, а зменшується він при гальмуванні двигуном. Під час набору швидкості може лунати кряхтение або скрегіт.

Варто оглянути корпус гідропідсилювача керма. Якщо є сліди масла, то йде інтенсивний підсмоктування повітря, що теж може бути причиною гулу. Таку поломку слід негайно усунути. При необхідності треба замінити рідину ГУР.

Небезпечним може бути і гул редуктора або однієї з півосей на автомобілях з повним приводом. У цьому можуть бути винні як підшипники механізму, так і головна пара редуктора. Гул при такій несправності буде супроводжуватися постукуванням. Слід переконатися, що закручена гайка хвостовика – гудіння може виходити саме звідти. Дізнатися про знос підшипників в півосях можна тільки при детальній діагностиці в автосервісі.

Recent Posts

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025