Статьи

Як визначити, звідки береться гул в автомобілі, а потім його усунути

Гул в автомобілі може вказати на несправність. Однак не завжди вдається зрозуміти, в чому саме криється проблема, передає «Твоя МАШИНА» .

Причиною гулу може стати гідропідсилювач керма, а вірніше рівень рідини. Слід перевірити її кількість в розширювальному бачку – він завжди повинен бути повністю заповнений. Також слід перевірити стан рідини – вона не повинна бути чорною. При необхідності гідравлічну рідину слід замінити або долити. У половині випадків цього вистачає, щоб гул зник. Якщо не допомогло, то причина може бути в підшипнику гидронасоса.

Складніше, якщо поломка криється в несправності підшипника коленвала. Таку проблему можна виявити тільки при критичному зносі. В такому випадку буде не гул, а шурхіт при натисканні на педаль зчеплення. Таку перевірку слід проводити в абсолютній тиші.

Якщо зносилися ступичні підшипники, то варто насторожитися. Така поломка небезпечна, адже підшипник, який вже почав гудіти, є міною уповільненої дії. Щоб визначити, який саме підшипник зламаний, треба розігнатися до 80 км / год і злегка повернути черзі вправо і вліво. Якщо при нахилі вправо звук зникне, значить, несправний підшипник з правого боку. Якщо вліво – то з лівої.

Основна ознака зношеного підшипника – це гул, схожий на гул при зльоті літака. Такий звук з’являється при швидкості більше 80-90 км / ч і йде зовні автомобіля.

Не слід плутати звук зношеного підшипника маточини і коробки передач. Трансмісія при зносі КПП буде видавати глухий і важкий гул, який буде залишатися постійним при відкритті і закритті стекол. При цьому підозрілий звук стане помітним уже при 60 км / ч, а зменшується він при гальмуванні двигуном. Під час набору швидкості може лунати кряхтение або скрегіт.

Варто оглянути корпус гідропідсилювача керма. Якщо є сліди масла, то йде інтенсивний підсмоктування повітря, що теж може бути причиною гулу. Таку поломку слід негайно усунути. При необхідності треба замінити рідину ГУР.

Небезпечним може бути і гул редуктора або однієї з півосей на автомобілях з повним приводом. У цьому можуть бути винні як підшипники механізму, так і головна пара редуктора. Гул при такій несправності буде супроводжуватися постукуванням. Слід переконатися, що закручена гайка хвостовика – гудіння може виходити саме звідти. Дізнатися про знос підшипників в півосях можна тільки при детальній діагностиці в автосервісі.

Recent Posts

Водіння в дощ: водіям розкрили секрети безпечної їзди

Водіння в дощову погоду несе з собою низку ризиків і загроз для водія. Щоб не…

05.05.2024

Водіям назвали 6 ефективних способів скоротити витрату палива в автомобілі

Кожен водій прагне скоротити витрати на паливо і зробити свою автомобільну подорож більш ефективною. У…

05.05.2024

Водіям розкрили лайфхак із ключами автомобіля, який рятує від спеки влітку

Багато водіїв навіть не підозрюють, що ключі їхніх автомобілів, крім основних, мають і додаткові функції.…

05.05.2024

Гроші на вітер: на якій швидкості не можна відчиняти вікна в автомобілі, щоб не витрачати даремно паливо

Існує безліч рекомендацій для водіїв щодо економії пального в автомобілі, проте мало хто знає, що…

05.05.2024

Чому під час купівлі вживаного автомобіля потрібно уникати машини на “механіці”

Багато автолюбителів відчувають ностальгію за часами, коли автомобілі з механічною коробкою передач були нормою, але…

05.05.2024

5 автомобільних брендів із найвідданішими шанувальниками

Купівля автомобіля - це не тільки придбання транспортного засобу, а й створення зв'язку з брендом.…

05.05.2024