29 жовтня 1965 року на 12-му Токійському мотор-шоу було представлено новий Subaru 1000. Це одна з перших японських моделей, що отримала передній привід та унікальний двигун типу Boxer, передає «Твоя МАШИНА».
Автомобіль продавався із чотиридверним кузовом седан із травня 1966 року. Двохдверка вийшла трохи пізніше – 15 лютого 1967 року. У вересні модель з’явилася у кузові універсал.
Габарити були невеликі: 3930х1480х1390 мм, вага складала 670 – 690 кг залежно від модифікації. Новаторський опозитний двигун на автомобілі Subaru 1000 мав рідинне охолодження і був верхньоклапанним, з нижнім розподільним валом та штовхачами.
У 1967 році на автосалоні в Токіо представили потужнішу версію Subaru 1000SS. Вона мала два карбюратори, а ступінь стиснення підвищили до 10:1. Це підняло потужність до 67 л. і дозволило машині розганятися до 150 км/год. Передні гальма були дисковими.
Японські авто давно зарекомендували себе як приклад надійності, витривалості та простоти в обслуговуванні. У багатьох…
Мобільний застосунок «Дія» вже давно став універсальним інструментом для українців — тут можна зберігати документи,…
Заміна моторного мастила — одна з ключових процедур технічного обслуговування автомобіля. І хоча ще кілька…
Порушення законів щодо мобілізації та військового обліку в Україні може мати серйозні наслідки для громадян,…
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, надійністю та витривалістю. І навіть якщо ваш бюджет обмежений…
Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…