29 жовтня 1965 року на 12-му Токійському мотор-шоу було представлено новий Subaru 1000. Це одна з перших японських моделей, що отримала передній привід та унікальний двигун типу Boxer, передає «Твоя МАШИНА».
Автомобіль продавався із чотиридверним кузовом седан із травня 1966 року. Двохдверка вийшла трохи пізніше – 15 лютого 1967 року. У вересні модель з’явилася у кузові універсал.
Габарити були невеликі: 3930х1480х1390 мм, вага складала 670 – 690 кг залежно від модифікації. Новаторський опозитний двигун на автомобілі Subaru 1000 мав рідинне охолодження і був верхньоклапанним, з нижнім розподільним валом та штовхачами.
У 1967 році на автосалоні в Токіо представили потужнішу версію Subaru 1000SS. Вона мала два карбюратори, а ступінь стиснення підвищили до 10:1. Це підняло потужність до 67 л. і дозволило машині розганятися до 150 км/год. Передні гальма були дисковими.
У Патрульній поліції Івано-Франківської області вкотре нагадали, як може закінчитись поїздка для водіїв під дією…
Попит на кросовери останнім часом зріс: у 2024 році вони становили близько 45 % світового ринку.…
Ранок, подвір’я, двигун тільки-но заведено – з вихлопної труби капає щось схоже на воду. Знайома…
Чи справді за трохи пилу на номерах можна отримати штраф у 1190 гривень? У дощову…
Водій Олександр із Черкас розповів виданню «Твоя МАШИНА», як після заправки на трасі через три…
У Польщі забороняють будь-які ігри з номерними знаками. Особливо це стосується так званих «малих номерів»,…