Зазвичай багато олії споживають мотори німецьких виробників, але також «масложором» страждають японські та російські двигуни. Експерти назвали агрегати з найбільшою витратою олії, передає «Твоя МАШИНА».
Якщо розглядати BMW, то багато олії йде на серію двигунів під індексами N63 та S63. Ці агрегати встановлюються в седан 5-ї серії та кросовери X5 та X6. Усунути «масложор» ніяк не можна, оскільки причина полягає в конструктивних особливостях та інженерних прорахунках, допущених ще на етапі створення цих двигунів.
У Honda багато масла споживає двигун 1.6 16V VTEC, який зустрічається в моделі Civic четвертого і шостого поколінь. Така ж проблема є у турбованих двигунів 1.8 TSI та 2.0 TSI лінійки EA888, якими оснащувалися багато моделей Audi, Seat, Skoda та Volkswagen.
Ненажерливістю славляться мотори EJ20 та EJ25 від Subaru. А атмосферні двигуни марки LADA споживають багато олії навіть при невеликих пробігах. У перерахованих агрегатів усі проблеми також через особливості конструкції.
Але крім конструктивних особливостей, витрата олії залежить від співвідношення об’єму двигуна та маси автомобіля. Тобто чим більше напружується двигун, то більше олії йому потрібно. Також «масложор» може з’явитися через недосконалі масловідбивні ковпачки, чад масла в циліндрах, погоду та умови експлуатації автомобіля.
Дізнайтесь про найслабші місця в авто та як запобігти їх поломкам. Регулярна перевірка систем допоможе…
Nissan представить новий електричний кросовер Juke у 2026 році з футуристичним дизайном та передовими технологіями.
На аукціоні в США продали підроблений спорткар Shelby Cobra 427 за 990,000 доларів. Унікальний! Кузов…
Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, що відмовилось від бензинових версій на користь гібридних. Дізнайтеся…
Французькі автомобілі давно здобули репутацію комфортних, економічних і технологічних. Проте, щодо надійності існує чимало стереотипів.…
В Україні заборонено зупинку на швидкісних трасах поза визначеними зонами. Нові правила підвищують безпеку дорожнього…