Дизельні двигуни користуються величезною популярністю у всьому світі, але деяких вони відштовхують дорожнечею обслуговування, ремонту та чутливістю до якості палива.
Автомобільні експерти спробували відповісти на питання про найнадійніші двигуни. До списку потрапили лише європейські компанії.
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz випускають досить надійні агрегати протягом кількох поколінь. Однією з найдовговічніших є серія OM601, яка з’явилася далекого 1983 року і проіснувала до початку XXI століття. Ці агрегати мають об’єм 2,0, 2,2 і 2,3 літра, перші два, як і раніше, атмосферні. Ця серія найбільш відома за легендою 90-х – E-Class W124, а також мікроавтобусами Vito і Sprinter до 2000 року.
BMW
Компанія BMW має у своєму асортименті легендарну серію дизельних двигунів – M57. Це рядні 6-циліндрові двигуни, які мають об’єм 2,5 та 3,0 літра. Загальна кількість модифікацій цих двигунів – 8, а їх потужність варіюється від 163 до 286 к.с. Двигуни встановлювалися майже на весь модельний ряд баварських моделей – від 3-ї серії наприкінці 90-х до X6 2010 року. Єдиними недоліками цих моторів є турбіна, форсунки та вихрові клапани, але загалом вони легко долають відстань до 300 000 км.
Volvo
Серія двигунів Modular, розроблена шведами, вважається однією з найкращих. Зокрема, це перше покоління 244T – 5-циліндрові, 2,4-літрові дизелі (D5), які з 2001 по 2006 рік встановлювалися практично на всю лінійку Volvo. Фактично, єдиним слабким місцем двигуна є форсунки, які виходять з ладу через погану якість палива та непрофесійне обслуговування.
Peugeot-Citroen
Мотори серії 2.0 HDI DW10, які випускаються з 1999 року, вважаються безпроблемними і дуже надійними. До мотора 2.0 HDI основними вимогами була висока якість палива та мастила. В іншому випадку спочатку вийде з ладу сажовий фільтр і клапан рециркуляції вихлопних газів, а потім доведеться замінювати і форсунки.
Volkswagen
На ринках Східної Європи репутацію марки створив найвідоміший дизель – 1,9-літровий, але проблема в тому, що офіційно він також має 22 модифікації. Найнадійніші з них з’явилися у другій половині 90-х років. Це серія EA180 та її відгалуження – атмосферні двигуни 1.9SDI та турбодизелі 1.9TDI серії 1Z. Вони не дуже потужні, але конструктивно прості та дуже міцні. Ці агрегати здатні долати відстань до 500 000 км.
Fiat
Один із перших дизелів Fiat виявився дуже успішним. Це повністю італійський агрегат 1.9 JTD, він же oпелівський 1.9 CDTI. Двигун не дуже складний, а якщо він у хорошому стані та заправлений якісним паливом, то створювати проблем точно не буде.
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…