Кросовер Renault Duster дуже часто комплектується двигуном К9К. Цей агрегат також можна побачити під капотом брендів Nissan, Dacia та Suzuki. Але, як виявилося, цей двигун не позбавлений недоліків.
Однією із проблем є те, що на К9К швидко зношуються шатунні вкладиші. На думку експертів, це пов’язано з рекомендованим виробником інтервалом заміни моторного мастила, який становить 30000 кілометрів замість необхідних 5000 км.
На пробігу 120 тисяч кілометрів потрібно провести заміну всіх свічок. Також вимагає заміни двомасовий маховик і особливу увагу слід приділяти компресору, у якого можуть зноситися підшипники через нестачу змазки або поганого мастила.
Слабким місцем є приводом клапанів через відсутність гідрокомпенсаторів, тому регулювати зазори потрібно кожні 100 тис. км. Уваги вимагає і фільтр сажі, який може швидко забиватися, якщо автомобіль переважно їздить в місті.
Хтось вважає, що, маючи середню зарплату в Україні, неможливо купити елітну іномарку навіть із пробігом.…
Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, на яких обертах експлуатувати двигун транспортного…
Тренд на електрифікацію продовжує домінувати в автомобільній індустрії, проте ключовою проблемою залишається низька практичність акумуляторів,…
Правила дорожнього руху регулярно змінюються, і водії часом можуть навіть не знати про це. Особливо,…
Досвідчених автомобілістів кожен нетиповий звук або запах у машині змушує запідозрити технічну несправність. Відомий автомеханік…
Попри те, що поліцейські на дорогах мають стежити за дотриманням законів, вони й самі нерідко…