Кросовер Renault Duster дуже часто комплектується двигуном К9К. Цей агрегат також можна побачити під капотом брендів Nissan, Dacia та Suzuki. Але, як виявилося, цей двигун не позбавлений недоліків.
Однією із проблем є те, що на К9К швидко зношуються шатунні вкладиші. На думку експертів, це пов’язано з рекомендованим виробником інтервалом заміни моторного мастила, який становить 30000 кілометрів замість необхідних 5000 км.
На пробігу 120 тисяч кілометрів потрібно провести заміну всіх свічок. Також вимагає заміни двомасовий маховик і особливу увагу слід приділяти компресору, у якого можуть зноситися підшипники через нестачу змазки або поганого мастила.
Слабким місцем є приводом клапанів через відсутність гідрокомпенсаторів, тому регулювати зазори потрібно кожні 100 тис. км. Уваги вимагає і фільтр сажі, який може швидко забиватися, якщо автомобіль переважно їздить в місті.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…