Авторинок представлений десятками марок і не всі назви легко запам’ятати. Експерти з’ясували, назви яких брендів найгірше запам’ятовують люди, передає «Твоя МАШИНА».
В основі списку лягли невірні запити в пошукових системах по всьому світу. Найчастіше помилки роблять при написанні марки Hyundai. Щомісяця таких запитів формується близько 605 тисяч. Найчастішими варіантами стали Hundai чи Hiundai. На другому місці знаходиться Lamborghini. Назва бренду перекручують 365 тисяч разів на місяць, називаючи Lamborgini або Lambogini.
Третій рядок займає Ferrari. Не всі ставлять другу літеру «r». За місяць фіксують у середньому 123 тисячі запитів Ferari. Також у п’ятірку увійшли Suzuki (Susuki, Suzki – 78 800 разів на місяць) та Bugatti (Bugati, Bogati – 45 500 разів на місяць). Volkswagen займає лише 13 місце у цьому рейтингу. Його називають Volkwagen або Volwagen (42900 разів на місяць).
Найрідше помилки роблять у назві Porsche. Неправильно слово пишуть у 19500 випадках щомісяця, називаючи бренд Porsh або Porsch.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…