Авторинок представлений десятками марок і не всі назви легко запам’ятати. Експерти з’ясували, назви яких брендів найгірше запам’ятовують люди, передає «Твоя МАШИНА».
В основі списку лягли невірні запити в пошукових системах по всьому світу. Найчастіше помилки роблять при написанні марки Hyundai. Щомісяця таких запитів формується близько 605 тисяч. Найчастішими варіантами стали Hundai чи Hiundai. На другому місці знаходиться Lamborghini. Назва бренду перекручують 365 тисяч разів на місяць, називаючи Lamborgini або Lambogini.
Третій рядок займає Ferrari. Не всі ставлять другу літеру «r». За місяць фіксують у середньому 123 тисячі запитів Ferari. Також у п’ятірку увійшли Suzuki (Susuki, Suzki – 78 800 разів на місяць) та Bugatti (Bugati, Bogati – 45 500 разів на місяць). Volkswagen займає лише 13 місце у цьому рейтингу. Його називають Volkwagen або Volwagen (42900 разів на місяць).
Найрідше помилки роблять у назві Porsche. Неправильно слово пишуть у 19500 випадках щомісяця, називаючи бренд Porsh або Porsch.
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…
У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…