Авторинок представлений десятками марок і не всі назви легко запам’ятати. Експерти з’ясували, назви яких брендів найгірше запам’ятовують люди, передає «Твоя МАШИНА».
В основі списку лягли невірні запити в пошукових системах по всьому світу. Найчастіше помилки роблять при написанні марки Hyundai. Щомісяця таких запитів формується близько 605 тисяч. Найчастішими варіантами стали Hundai чи Hiundai. На другому місці знаходиться Lamborghini. Назва бренду перекручують 365 тисяч разів на місяць, називаючи Lamborgini або Lambogini.
Третій рядок займає Ferrari. Не всі ставлять другу літеру «r». За місяць фіксують у середньому 123 тисячі запитів Ferari. Також у п’ятірку увійшли Suzuki (Susuki, Suzki – 78 800 разів на місяць) та Bugatti (Bugati, Bogati – 45 500 разів на місяць). Volkswagen займає лише 13 місце у цьому рейтингу. Його називають Volkwagen або Volwagen (42900 разів на місяць).
Найрідше помилки роблять у назві Porsche. Неправильно слово пишуть у 19500 випадках щомісяця, називаючи бренд Porsh або Porsch.
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…