Рейтингова група європейського конкурсу AUTOBEST оприлюднила результати тестування електромобілів Volkswagen, Cupra, Nissan, Dacia, Renault, Honda, Mazda, Fiat, Opel, Peugeot, Citroen, Kia та Hyundai на реальний запас ходу.
Усі протестовані електромобілі показали понад 75% реального запасу від заявленого виробниками за методикою вимірювань WLTP. Також жоден із протестованих автомобілів не зупинився при 0 заряді акумулятора. Учасники долали ще від 14 до 37,8 км.
Всі моделі їхали однаковим тестовим маршрутом з різним рельєфом, дорожнім трафіком та під керуванням водіїв з різними навичками та звичками у їзді, поки заряд не буде повністю вичерпаний. Також усі екземпляри були серійними, клімат та радіо були вимкнені, а тиск у шинах – рекомендований виробником.
Електромобілі їхали у нормальному режимі та з використанням режиму Brake у міських умовах, коли це було можливо. Водії мінялися машинами кожні 30 км, щоб унеможливити вплив стилю водіння на результат. Усі вони їхали колоною за ведучою машиною, яка встановлювала середню швидкість. Після досягнення індикації 0% заряду батареї та/або запасу ходу 0 км на індикаторі електрокари продовжували рухатися до повної зупинки.
Деякі автомобілісти вважають, що після 100 000 кілометрів автомобіль починає стрімко старіти і «сипатися», у…
Сьогодні вітчизняним автомобілістам доступний широкий асортимент автохімії, яка виручає в найрізноманітніших побутових ситуаціях. Однак раніше…
Зупинка автомобіля поліцією – це завжди стрес для водія. Багато в чому тривожність пов'язана з…
Влітку в Україні багато водіїв возять під рукою в машині пляшку води, щоб уникнути зневоднення…
Ціни на українських АЗС не радують, через що багато автомобілістів навіть замислюються про кардинальні зміни,…
В Україні, як і в усьому світі, сьогодні справжній бум на кросовери. Однак далеко не…