Рейтингова група європейського конкурсу AUTOBEST оприлюднила результати тестування електромобілів Volkswagen, Cupra, Nissan, Dacia, Renault, Honda, Mazda, Fiat, Opel, Peugeot, Citroen, Kia та Hyundai на реальний запас ходу.
Усі протестовані електромобілі показали понад 75% реального запасу від заявленого виробниками за методикою вимірювань WLTP. Також жоден із протестованих автомобілів не зупинився при 0 заряді акумулятора. Учасники долали ще від 14 до 37,8 км.
Всі моделі їхали однаковим тестовим маршрутом з різним рельєфом, дорожнім трафіком та під керуванням водіїв з різними навичками та звичками у їзді, поки заряд не буде повністю вичерпаний. Також усі екземпляри були серійними, клімат та радіо були вимкнені, а тиск у шинах – рекомендований виробником.
Електромобілі їхали у нормальному режимі та з використанням режиму Brake у міських умовах, коли це було можливо. Водії мінялися машинами кожні 30 км, щоб унеможливити вплив стилю водіння на результат. Усі вони їхали колоною за ведучою машиною, яка встановлювала середню швидкість. Після досягнення індикації 0% заряду батареї та/або запасу ходу 0 км на індикаторі електрокари продовжували рухатися до повної зупинки.
На перший погляд порада звучить дивно, але американські інженери переконують: якщо хочете знизити ризик ДТП…
У машині пахне лавром? Це не збіг. Багато водіїв навмисно кладуть кілька сухих листків у…
У дизелів – своя аудиторія. Хтось не переносить гул, хтось не вірить у надійність. Але…
4 квітня цього року Китай перекрив експорт рідкоземельних металів. Це не попередження – це вже…
Кросовер EQS, який досі виглядав як безлика куля на колесах, скоро отримає нове «обличчя». Mercedes…
Renault оновила Triber – доступний мінівен, який в Індії продається вже шість років. Модель освіжили…