Рейтингова група європейського конкурсу AUTOBEST оприлюднила результати тестування електромобілів Volkswagen, Cupra, Nissan, Dacia, Renault, Honda, Mazda, Fiat, Opel, Peugeot, Citroen, Kia та Hyundai на реальний запас ходу.
Усі протестовані електромобілі показали понад 75% реального запасу від заявленого виробниками за методикою вимірювань WLTP. Також жоден із протестованих автомобілів не зупинився при 0 заряді акумулятора. Учасники долали ще від 14 до 37,8 км.
Всі моделі їхали однаковим тестовим маршрутом з різним рельєфом, дорожнім трафіком та під керуванням водіїв з різними навичками та звичками у їзді, поки заряд не буде повністю вичерпаний. Також усі екземпляри були серійними, клімат та радіо були вимкнені, а тиск у шинах – рекомендований виробником.
Електромобілі їхали у нормальному режимі та з використанням режиму Brake у міських умовах, коли це було можливо. Водії мінялися машинами кожні 30 км, щоб унеможливити вплив стилю водіння на результат. Усі вони їхали колоною за ведучою машиною, яка встановлювала середню швидкість. Після досягнення індикації 0% заряду батареї та/або запасу ходу 0 км на індикаторі електрокари продовжували рухатися до повної зупинки.
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…