Рейтингова група європейського конкурсу AUTOBEST оприлюднила результати тестування електромобілів Volkswagen, Cupra, Nissan, Dacia, Renault, Honda, Mazda, Fiat, Opel, Peugeot, Citroen, Kia та Hyundai на реальний запас ходу.
Усі протестовані електромобілі показали понад 75% реального запасу від заявленого виробниками за методикою вимірювань WLTP. Також жоден із протестованих автомобілів не зупинився при 0 заряді акумулятора. Учасники долали ще від 14 до 37,8 км.
Всі моделі їхали однаковим тестовим маршрутом з різним рельєфом, дорожнім трафіком та під керуванням водіїв з різними навичками та звичками у їзді, поки заряд не буде повністю вичерпаний. Також усі екземпляри були серійними, клімат та радіо були вимкнені, а тиск у шинах – рекомендований виробником.
Електромобілі їхали у нормальному режимі та з використанням режиму Brake у міських умовах, коли це було можливо. Водії мінялися машинами кожні 30 км, щоб унеможливити вплив стилю водіння на результат. Усі вони їхали колоною за ведучою машиною, яка встановлювала середню швидкість. Після досягнення індикації 0% заряду батареї та/або запасу ходу 0 км на індикаторі електрокари продовжували рухатися до повної зупинки.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…