Вимоги до зберігання літніх та зимових шин однакові, тому говорити ми фактично про обидва типи.
Що літнім, що зимовим шинам небажана висока температура, сонячне світло та сильний мороз, тому що через це гума втрачає свою еластичність. Важливо, щоб приміщення, де лежать шини, було більш-менш сухим (сухий підвал, цокольний поверх, оглядова яма, капітальний гараж).
Що ж до положення шин при зберіганні, то єдине, чого не можна робити – це складати шини без дисків у штабель заввишки більше чотирьох штук. Це нетиповий для легкових шин вид навантаження, особливо для нижніх екземплярів – від надмірного тиску на боковини вигинається металокорд та брекер протектора, боковини сплющуються, зближуються кільця на бортах у зоні посадки. При цьому шинам, посадженим на диски, багатоповерхове штабелювання не страшне, адже вертикальні навантаження від верхніх коліс частково приймають диски, частково боковини, “підперті” внутрішнім тиском.
Цілком прийнятний спосіб розміщення шин, як накачаних на дисках або без таких – стоячи на стелажах або підвішування колеса в зборі за отвори в диску на цвях або забитий в гачок.
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…