Вимоги до зберігання літніх та зимових шин однакові, тому говорити ми фактично про обидва типи.
Що літнім, що зимовим шинам небажана висока температура, сонячне світло та сильний мороз, тому що через це гума втрачає свою еластичність. Важливо, щоб приміщення, де лежать шини, було більш-менш сухим (сухий підвал, цокольний поверх, оглядова яма, капітальний гараж).
Що ж до положення шин при зберіганні, то єдине, чого не можна робити – це складати шини без дисків у штабель заввишки більше чотирьох штук. Це нетиповий для легкових шин вид навантаження, особливо для нижніх екземплярів – від надмірного тиску на боковини вигинається металокорд та брекер протектора, боковини сплющуються, зближуються кільця на бортах у зоні посадки. При цьому шинам, посадженим на диски, багатоповерхове штабелювання не страшне, адже вертикальні навантаження від верхніх коліс частково приймають диски, частково боковини, “підперті” внутрішнім тиском.
Цілком прийнятний спосіб розміщення шин, як накачаних на дисках або без таких – стоячи на стелажах або підвішування колеса в зборі за отвори в диску на цвях або забитий в гачок.
Останніми роками проблема викрадень автомобілів стала особливо актуальною. Статистика показує значне зростання таких інцидентів, що…
Коли йдеться про проблеми з автомобільними акумуляторами, чимало автовласників зазвичай згадують про холоди, але насправді…
Поїздки в літню спеку можуть бути нестерпними, особливо якщо система кондиціонування вашого автомобіля не справляється…
Електромобілі стають дедалі популярнішими завдяки своїй екологічності, економічності та передовим технологіям. Експерти видання TopSpeed вирішили…
Літня спека може значно збільшити ризик перегріву двигуна автомобіля. Перегрів може призвести до серйозних пошкоджень…
Коли мова заходить про сімейні автомобілі, швидкість розгону не завжди є першорядною характеристикою. Однак, для…