Автомобіль – це дуже складний механізм. Бувають ситуації, коли ваш транспорт може раптово зламатися, а щоб дістатися до найближчого сервісу його потрібно буксирувати. Більшість водіїв роблять це зовсім неправильно і потім мають багато проблем. Тому представляємо вам перелік порад, як краще буксирувати авто, щоб нічого не пошкодити та доїхати безпечно.
Перше, що потрібно зробити на автомобілі, який буксируватимуть, увімкнути “аварійку”. Якщо в машині розрядився акумулятор або є проблеми з електрикою, тоді на задній частині авто потрібно закріпити аварійний знак. Трос краще вибрати мінімум на 6 метрів, адже коли автомобіль не заводиться – можна забути про підсилювач гальм та керма. Чим довше трос, тим більше у вас місця для маневру.
Якщо у вас якісний трос із нормальним карабіном, то вам турбуватися не варто. Якщо немає іншого вибору, ви можете замість карабіна закріпити його міцним вузлом. Зачепити трос можна за спеціальні вуха, які приварені до несучої частини авто, а в деяких машинах за спеціальний гачок, який йде в комплекті з автомобілем і вкручується у приховане різьблення.
Також не слід забувати про завантаження натягнутого троса. Це потрібно для того, щоб при його розриві, він не прилетів у ваш автомобіль і не пошкодив кузов. Якщо у вас немає спеціального приладдя, ви можете накинути на трос звичайний килимок або, наприклад, непотрібну куртку. Коли трос розірветься, вантаж притисне його до землі і ніхто не постраждає.
Починати рухатися потрібно плавно та обережно, а сам трос має бути постійно натягнутим. Бажано бути постійно на зв’язку із водієм, який вас тягне. Ви повинні обмінюватися інформацією, щоб уникнути непередбачуваних неприємностей.
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…