У зимовий та осінній період більшість водіїв стикаються з проблемою запотівання скла, яка безпосередньо впливає на безпеку пересування. Вологе зсередини скло обмежує водієві оглядовість і може призвести до аварії. Тому давайте розберемося, через що відбувається запотівання скла.
Багато людей у салоні
Одне з головних джерел вологи в атмосфері салону – повітря, яке видихають люди. Насичення повітря водою буде особливо активним, якщо люди нетверезі, багато говорять чи співають.
Низька температура повітря
Поки скло буде холодним, доти на ньому конденсуватиметься волога, яка іноді навіть не піддається включеному обігрівачу.
Включено систему рециркуляції в салоні
При включенні режиму рециркуляції той самий обсяг повітря постійно поповнюється вологою, а сухе забортне повітря не надходить у салон. Тому в такій ситуації необхідно обов’язково вимикати систему рециркуляції повітря.
Відсутність обдування скла повітрям
При запотіванні скла водієві потрібно спрямовувати потоки повітря на лобове скло, а після прогрівання обігрівача можна перевести відповідний перемикач в інший режим.
Наявність у машині чогось мокрого.
Вода в килимках, мокра парасолька або плащ, забуті під сидінням кросівки і т.д. – все це є накопичувачем вологи, яка потроху осідає у повітрі.
Брудне скло
Більше пітніють саме брудні стекла, через те, що на такій поверхні накопичується більше вологи. Тому тримати скло в автомобілі потрібно ідеально чистим.
Ще однією причиною запотівання скла є мокрий ковролін автомобіля. Це може статися через пошкоджені пробки, гумки скла, заглушки та інші ущільнення або через погризені корозією отвори кузова авто.
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…