Якщо провести невелике опитування серед автовласників щодо того, де краще залишати свій автомобіль, на вулиці або в гаражі, то, швидше за все, більшість виберуть перший варіант, але не все так однозначно.
Автоексперти зазначили, що технічним вузлам машини різкі перепади температур не є корисними. Якщо з теплого гаража виїхати на 20 градусний мороз, то в першу чергу страждає лакофарбове покриття кузова.
Справа в тому, що деталі кузова починають коробитися від низьких температур, на фарбі з’являються мікроскопічні тріщини та здуття. Коли з холоду автомобіль заїжджає назад у теплий гараж, через різку зміну температур починається зворотний процес. Чим частіше це відбувається, тим більше ушкоджень зазнає кузов машини.
Ще одна проблема від перепаду температур – конденсат, який проникає у мікротріщини на кузові та викликає корозію. Також від підвищеної вологості страждає електрична частина машини та підвіска. Насамперед виходять з ладу гумометалеві шарніри, опори та пильовики. Нарешті, конденсат накопичується й у бензобаку.
З плюсів гаража можна виділити такі: акумулятор менше втрачає заряд, двигун легко запускається, а масло в моторі застигає не так сильно. Якщо підсумувати, то транспортний засіб краще зберігати в приміщенні, яке добре провітрюється, щоб уникнути неприємних ситуацій.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…