Якщо провести невелике опитування серед автовласників щодо того, де краще залишати свій автомобіль, на вулиці або в гаражі, то, швидше за все, більшість виберуть перший варіант, але не все так однозначно.
Автоексперти зазначили, що технічним вузлам машини різкі перепади температур не є корисними. Якщо з теплого гаража виїхати на 20 градусний мороз, то в першу чергу страждає лакофарбове покриття кузова.
Справа в тому, що деталі кузова починають коробитися від низьких температур, на фарбі з’являються мікроскопічні тріщини та здуття. Коли з холоду автомобіль заїжджає назад у теплий гараж, через різку зміну температур починається зворотний процес. Чим частіше це відбувається, тим більше ушкоджень зазнає кузов машини.
Ще одна проблема від перепаду температур – конденсат, який проникає у мікротріщини на кузові та викликає корозію. Також від підвищеної вологості страждає електрична частина машини та підвіска. Насамперед виходять з ладу гумометалеві шарніри, опори та пильовики. Нарешті, конденсат накопичується й у бензобаку.
З плюсів гаража можна виділити такі: акумулятор менше втрачає заряд, двигун легко запускається, а масло в моторі застигає не так сильно. Якщо підсумувати, то транспортний засіб краще зберігати в приміщенні, яке добре провітрюється, щоб уникнути неприємних ситуацій.
Рідкість у світі автомобілів може бути як дорогоцінною спадщиною, так і викликом для власників. Однак…
Вибір правильного автомобіля для сім'ї - це не тільки про практичність і безпеку, а й…
Мало хто з водіїв зрадіє, якщо його зупинить поліція. Але якщо вже це сталося, потрібно…
Вибір кросовера може стати справжнім викликом, особливо, якщо ваш бюджет обмежений. У такій ситуації не…
Українським водіям нагадали про поширене порушення правил дорожнього руху, що призводить до трагічних наслідків. У…
Акумулятор - це серце автомобіля, що забезпечує живлення електроніки та запуск двигуна. Але як довго…