В Україні важко уявити собі автомобіль без пічки. Адже якщо в зимову пору система опалення виходить з ладу, машина стає зовсім непридатною до експлуатації. Що може паралізувати цю вкрай важливу функцію, зараз розповімо.
НЕСПРАВНІСТЬ ВЕНТИЛЯТОРА
Одна з найпоширеніших причин – несправність вентилятора, в результаті чого тепле повітря не надходить в салон. Найчастіше ламаються підшипники або графітові щітки, і в цьому випадку вентилятор слід замінити на новий. Іноді він відмовляється працювати через перегорів запобіжника.
ЗАБИТИЙ РАДІАТОР ПІЧКИ
Це може статися в результаті попадання всередину радіатора через захисний кожух пилу, бруду, комах, листя та іншого дрібного сміття. Зсередини канали можуть засмітитися через неякісну охолоджувальну рідину, і в результаті їх непрохідності пічка перестає нагріватися. Усунути проблему можна двома способами – промити радіатор або замінити його на новий.
ДЕФЕКТ ТЕРМОСТАТА
Термостат, який регулює циркуляцію антифризу по великому або малому колі системи охолодження, може заклинити в закритому чи відкритому положенні. У першому випадку проблем з роботою обігрівача не виникне, зате двигун буде перегріватися, що загрожує серйозними проблемами. У другому випадку, чим вище передача, тим гірше буде гріти пічка. Вихід один – заміна термостата.
НИЗЬКИЙ РІВЕНЬ ОХОЛОДЖУЮЧОЇ РІДИНИ
Як правило, більшість сучасних автомобілів оснащені датчиком рівня антифризу, але в старих машинах він відсутній. Піч може вийти з ладу у зв’язку з витоком охолоджуючої рідини. Для вирішення цієї проблеми слід знайти місце розгерметизації системи, усунути витік і долити рідину в розширювальний бачок.
ПОВІТРЯ В СИСТЕМІ ОХОЛОДЖЕННЯ
До цього може призвести пошкодження прокладки між блоком і головкою блоку циліндрів, або порушення герметичності каналів системи охолодження. Найчастіше повітря потрапляє в магістраль при заміні антифризу. Усунути проблему можна за допомогою прокачування системи при знятій кришці радіатора. Крім того, вихід з ладу печі може спровокувати забитий салонний фільтр, який вчасно не поміняли.
У країнах Євросоюзу техогляд обов'язковий практично для всіх механічних транспортних засобів, які експлуатуються населенням. Однак…
Американські автомобілі нерідко зустрічають скептицизм на ринку старих авто, але не варто їх списувати з…
Зимові ранкові години часто приносять автолюбителям додатковий клопіт у вигляді замерзлих лобових стекол. Це не…
Незважаючи на популярність турбованих двигунів, традиційні «атмосферники» залишаються еталоном інженерної майстерності. Вони виробляють високу потужність,…
У зимовий період двигуни внутрішнього згоряння традиційно споживають більше палива, що, враховуючи сьогоднішні ціни на…
Сьогодні для автомобільного ринку 150 000 гривень - смішна ціна. Однак навіть за такі гроші…