На сьогоднішній день турбомотори є більш популярними, ніж атмосферні аналоги. Основна причина цього полягає в екології та нормах законодавства. У більшості країн податки розраховуються, виходячи з робочого об’єму двигуна, а наявність турбіни допомагає отримати більше потужності з меншого об’єму.
Переважна більшість сучасних надувних агрегатів починає “їсти масло” вже при пробігу трохи більше 100 тис. км, а до 300 тисяч кілометрів без капітального ремонту вони доживають не часто. Атмосферні мотори об’ємом понад 2 літри зазвичай можуть без проблем проїхати півмільйона кілометрів без втручання.
Турбомотори мають більш високі вимоги до якості масла та періодичності його заміни. Також вони дуже не люблять високих навантажень, коли двигун ще не прогрітий.
У підкапотному просторі турбомашин набагато більше деталей, які потрібно обслуговувати. Що ж до установки ГБО на автомобіль з турбонаддувом, то це досить складна процедура.
Крім того, в реальних умовах турбомотор споживає не менше пального, ніж атмосферний аналогічної потужності.
Підсумувавши, можна сказати, що для звичайного користувача атмосферний бензиновий двигун є непоганим варіантом до покупки, але якщо хочеться більшої віддачі та потужності, то вибір за турбомотором.
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…
Купівля автомобіля, навіть уживаного - це завжди витратна угода. Однак українці можуть знайти місце, де…
Мало хто з водіїв буде радий, якщо його автомобіль зупинить поліція. Однак патрульним також іноді…
В Україні поліції заборонено зупиняти автомобілі на власний розсуд без конкретної причини. Але це зовсім…
Автомобільні штрафи в Україні є найпоширенішим покаранням для водіїв за порушення ПДР. Водночас багато хто…