На сьогоднішній день турбомотори є більш популярними, ніж атмосферні аналоги. Основна причина цього полягає в екології та нормах законодавства. У більшості країн податки розраховуються, виходячи з робочого об’єму двигуна, а наявність турбіни допомагає отримати більше потужності з меншого об’єму.
Переважна більшість сучасних надувних агрегатів починає “їсти масло” вже при пробігу трохи більше 100 тис. км, а до 300 тисяч кілометрів без капітального ремонту вони доживають не часто. Атмосферні мотори об’ємом понад 2 літри зазвичай можуть без проблем проїхати півмільйона кілометрів без втручання.
Турбомотори мають більш високі вимоги до якості масла та періодичності його заміни. Також вони дуже не люблять високих навантажень, коли двигун ще не прогрітий.
У підкапотному просторі турбомашин набагато більше деталей, які потрібно обслуговувати. Що ж до установки ГБО на автомобіль з турбонаддувом, то це досить складна процедура.
Крім того, в реальних умовах турбомотор споживає не менше пального, ніж атмосферний аналогічної потужності.
Підсумувавши, можна сказати, що для звичайного користувача атмосферний бензиновий двигун є непоганим варіантом до покупки, але якщо хочеться більшої віддачі та потужності, то вибір за турбомотором.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…