На сьогоднішній день турбомотори є більш популярними, ніж атмосферні аналоги. Основна причина цього полягає в екології та нормах законодавства. У більшості країн податки розраховуються, виходячи з робочого об’єму двигуна, а наявність турбіни допомагає отримати більше потужності з меншого об’єму.
Переважна більшість сучасних надувних агрегатів починає “їсти масло” вже при пробігу трохи більше 100 тис. км, а до 300 тисяч кілометрів без капітального ремонту вони доживають не часто. Атмосферні мотори об’ємом понад 2 літри зазвичай можуть без проблем проїхати півмільйона кілометрів без втручання.
Турбомотори мають більш високі вимоги до якості масла та періодичності його заміни. Також вони дуже не люблять високих навантажень, коли двигун ще не прогрітий.
У підкапотному просторі турбомашин набагато більше деталей, які потрібно обслуговувати. Що ж до установки ГБО на автомобіль з турбонаддувом, то це досить складна процедура.
Крім того, в реальних умовах турбомотор споживає не менше пального, ніж атмосферний аналогічної потужності.
Підсумувавши, можна сказати, що для звичайного користувача атмосферний бензиновий двигун є непоганим варіантом до покупки, але якщо хочеться більшої віддачі та потужності, то вибір за турбомотором.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…