У США вирішили поставити експеримент із двома електромобілями Tesla-Model Y та Model X, який полягав у перевірці тривалості обігріву салону електрокара у сильний мороз.
На початку експерименту температура повітря була -9,5 градусів за Цельсієм, а потім впала до -11 градусів за дві години. Для експерименту система кондиціювання обох електромобілів була встановлена на підтримання температури 21 градус тепла.
Після 12 години на морозі, акумулятор кросовера Model Y розрядився з 91% до 58%, використовуючи 26,5 кВт-год енергії для обігріву салону. Акумулятор Model X за той же час розрядився з 90 до 47% і споживав 43 кВт-год. Передбачається, що повного заряду акумулятора Model Y має вистачити на 36 годин обігріву салону за таких температур, а Model X – на 28.
Далі автор продовжив експеримент ще на шість годин, знизивши температуру в салонах обох машин до 16 градусів за Цельсієм. Після цього Model Y розрядився з 58% до 48% з використанням 8 кВт-год енергії, що в перерахунку дає до 60 годин обігріву при морозі.
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…
Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…
Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…