У США вирішили поставити експеримент із двома електромобілями Tesla-Model Y та Model X, який полягав у перевірці тривалості обігріву салону електрокара у сильний мороз.
На початку експерименту температура повітря була -9,5 градусів за Цельсієм, а потім впала до -11 градусів за дві години. Для експерименту система кондиціювання обох електромобілів була встановлена на підтримання температури 21 градус тепла.
Після 12 години на морозі, акумулятор кросовера Model Y розрядився з 91% до 58%, використовуючи 26,5 кВт-год енергії для обігріву салону. Акумулятор Model X за той же час розрядився з 90 до 47% і споживав 43 кВт-год. Передбачається, що повного заряду акумулятора Model Y має вистачити на 36 годин обігріву салону за таких температур, а Model X – на 28.
Далі автор продовжив експеримент ще на шість годин, знизивши температуру в салонах обох машин до 16 градусів за Цельсієм. Після цього Model Y розрядився з 58% до 48% з використанням 8 кВт-год енергії, що в перерахунку дає до 60 годин обігріву при морозі.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…