У повного приводу багато переваг, але новачками такі автомобілі не рекомендують, передає «Твоя МАШИНА».
На початку 80-х повний привід був тільки у всюдиходів та вантажних автомобілів. Першими легковиками, які отримали 4WD стали моделі Audi. Виявилося, що повний привід дозволяє забезпечити найефективніше використання потужності двигуна у будь-якому режимі руху, а також підвищує стійкість машини.
У повного приводу є багато переваг. Така машина стартує без пробуксовування коліс та має підвищену динаміку. Однак багато залежить від стану покришок та навичок водія.
Тобто для керування таким автомобілем потрібно спочатку навчитися їздити машиною з переднім або заднім приводом. У деяких ситуаціях повнопривідний автомобіль поводиться нестійкіше. Наприклад, вийти із занесення на повному приводі може бути дуже складно.
Є й інші вади. Так, повний привід значно збільшує масу авто, трансмісія при ньому сильно шумить, витрата палива вища. Також повний привід не відрізняється надійністю, а ремонт обходиться дорожче.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…