У повного приводу багато переваг, але новачками такі автомобілі не рекомендують, передає «Твоя МАШИНА».
На початку 80-х повний привід був тільки у всюдиходів та вантажних автомобілів. Першими легковиками, які отримали 4WD стали моделі Audi. Виявилося, що повний привід дозволяє забезпечити найефективніше використання потужності двигуна у будь-якому режимі руху, а також підвищує стійкість машини.
У повного приводу є багато переваг. Така машина стартує без пробуксовування коліс та має підвищену динаміку. Однак багато залежить від стану покришок та навичок водія.
Тобто для керування таким автомобілем потрібно спочатку навчитися їздити машиною з переднім або заднім приводом. У деяких ситуаціях повнопривідний автомобіль поводиться нестійкіше. Наприклад, вийти із занесення на повному приводі може бути дуже складно.
Є й інші вади. Так, повний привід значно збільшує масу авто, трансмісія при ньому сильно шумить, витрата палива вища. Також повний привід не відрізняється надійністю, а ремонт обходиться дорожче.
З наступного року Україна переходить на новий ДСТУ, що регламентує зовнішній вигляд і роботу автомобільних…
В Україні поки що немає покарання за використання літньої гуми взимку, але отримати штраф водії…
Зима несе з собою масу неприємних ризиків і проблем українським автомобілістам, які вимагають максимальної концентрації…
У минулому знайти якісну охолоджувальну рідину було непросто, тому водіям доводилося вдаватися до різноманітних хитрощів,…
Гібридні модифікації автомобілів сьогодні часто сприймаються більше як транзитний перехід на шляху до повної електрифікації,…
Угар моторного мастила - одна з найпоширеніших і водночас ігнорованих проблем серед автомобілістів. Непомітний для…