У повного приводу багато переваг, але новачками такі автомобілі не рекомендують, передає «Твоя МАШИНА».
На початку 80-х повний привід був тільки у всюдиходів та вантажних автомобілів. Першими легковиками, які отримали 4WD стали моделі Audi. Виявилося, що повний привід дозволяє забезпечити найефективніше використання потужності двигуна у будь-якому режимі руху, а також підвищує стійкість машини.
У повного приводу є багато переваг. Така машина стартує без пробуксовування коліс та має підвищену динаміку. Однак багато залежить від стану покришок та навичок водія.
Тобто для керування таким автомобілем потрібно спочатку навчитися їздити машиною з переднім або заднім приводом. У деяких ситуаціях повнопривідний автомобіль поводиться нестійкіше. Наприклад, вийти із занесення на повному приводі може бути дуже складно.
Є й інші вади. Так, повний привід значно збільшує масу авто, трансмісія при ньому сильно шумить, витрата палива вища. Також повний привід не відрізняється надійністю, а ремонт обходиться дорожче.
У світі автомобілів є мотори, які стали справжніми легендами — завдяки надійності, потужності чи унікальному…
Купівля вживаного кросовера здається вигідною, поки він не починає “поглинати” ваш бюджет на нескінченні ремонти.…
MG представила новий кросовер QS, що конкурує з Hyundai Santa Fe і Kia Sorento. Стильний,…
Сучасні автомобілі — це високотехнологічні системи, де навіть звичні дії потребують грамотного підходу. Одне з…
Kia планує випустити новий рамний позашляховик на базі Tasman, що стане конкурентом Toyota Land Cruiser…
Продаж автомобіля — це завжди виклик. Потрібно знайти покупця, домовитися про зустріч, вести переговори, оформлювати…