Вібрації на кермі та кузові автомобіля з’являються з різних причин. Найпростіше усунути ті, що викликані налипанням бруду та снігу.
Коли колеса глибоко занурюються в рідке або напіврідке болото, яке заповнює собою порожнини в малюнку диска – і зупиняються відразу після того, наприклад, якщо машина застрягла і не їде далі. Бруд встигає засохнути, згрупувавшись на одному боці диска.
Нашарування сухого бруду на дисках буває непросто помітити без попереднього очищення або миття водою під високим тиском.
Крім того, колесо під час обертання провокує додаткові навантаження на деталі ходової частини. Прискореному зносу піддаються підшипники маточок, кульові опори важелів, їх сайлентблоки, шарніри кермового керування та шини. Також колесо з великим дисбалансом узимку раніше втратить зчеплення зі слизькою поверхнею дороги.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…