Прогрівати двигун чи їхати одразу? З цим питанням часто стикаються автомобілісти, але однозначної відповіді на нього немає.
Фахівці рекомендують прогрівати двигун, але лише певну кількість часу. Коли мотор холодний, вся олива стікає в піддон, тим самим зменшується мастильна плівка. При запуску двигуна в перші секунди він працює у жорсткому режимі. Потім масляний насос починає закачувати масло та розкидати його по стінках блоку та іншим рухомим деталям.
Але затягувати з прогріванням не варто. Коли автомобіль працює на холостому ходу, масляний насос крутиться на мінімальній потужності, тому масло надходить не до всіх каналів. Особливо ця проблема стосується автомобіля з пробігом за 100 тисяч, де маслонасос качає вже не з такою потужністю. Саме тоді і з’являються ті страшні задири на стінках циліндрів і підвищується зношування інших вузлів двигуна.
Найпростішим орієнтиром для початку руху є оберти двигуна. Вам потрібно дочекатися поки вони впадуть до 1000. На малій швидкості автомобіль швидше прогрівається, а двигун при цьому не постраждає.
В Україні посилено контроль за техоглядом комерційного транспорту. Деякі зміни у ПДР вже діють з…
Японські автомобілі давно вважаються еталоном надійності. Вони славляться витривалістю, простотою в обслуговуванні та доступною вартістю…
Експерти назвали 10 найкращих кросоверів з пробігом на вторинному ринку. Досліджуйте оптимальні варіанти для покупки…
Tesla Model 3 2025 року отримала 5 зірок Euro NCAP та унікальні функції безпеки, включаючи…
Досліджте топ найгірших автомобільних моделей відомих виробників, які варто уникати через технічні недоліки та низьку…
Дізнайтеся про основні помилки використання кондиціонера в авто, щоб уникнути поломок та забезпечити комфорт під…