Прогрівати двигун чи їхати одразу? З цим питанням часто стикаються автомобілісти, але однозначної відповіді на нього немає.
Фахівці рекомендують прогрівати двигун, але лише певну кількість часу. Коли мотор холодний, вся олива стікає в піддон, тим самим зменшується мастильна плівка. При запуску двигуна в перші секунди він працює у жорсткому режимі. Потім масляний насос починає закачувати масло та розкидати його по стінках блоку та іншим рухомим деталям.
Але затягувати з прогріванням не варто. Коли автомобіль працює на холостому ходу, масляний насос крутиться на мінімальній потужності, тому масло надходить не до всіх каналів. Особливо ця проблема стосується автомобіля з пробігом за 100 тисяч, де маслонасос качає вже не з такою потужністю. Саме тоді і з’являються ті страшні задири на стінках циліндрів і підвищується зношування інших вузлів двигуна.
Найпростішим орієнтиром для початку руху є оберти двигуна. Вам потрібно дочекатися поки вони впадуть до 1000. На малій швидкості автомобіль швидше прогрівається, а двигун при цьому не постраждає.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…