Деякі автомобілісти, намагаючись заощадити на заміні колодок, роблять це своїми руками. Але в цій процедурі є й свої нюанси, про які ми й поговоримо.
Найчастіше зношуються саме передні гальмівні колодки, адже вони беруть більшу частину гальмівного зусилля автомобіля. Тож розглянемо саме заміну спереду.
Перше, що потрібно зробити – це послабити болти колеса і підняти автомобіль на домкрат. Далі беремо щітку та очищаємо супорт від бруду, якщо потрібно, змиваємо водою.
Знявши супорт, витягніть зношені колодки і обов’язково зафіксуйте його мотузками або стяжками, щоб не пошкодити гальмівні шланги.
Далі потрібно розвести поршні супорта. Це можна зробити спеціальним ключем або будь-яким іншим підручним способом.
Тепер вставляємо колодки – головне, не переплутайте з якою стороною вони повинні стояти. Якщо ви повністю розвели поршень, вони стануть без проблем, а супорти без сильних зусиль налізуть на диск. Далі потрібно змастити болти та можна встановлювати колесо.
В кінці потрібно перевірити рівень гальмівної рідини, її може стати більше, адже колодки стали товстішими, поршень став на початкову позицію і рідина повернулася до бачка. Щоб зняти навантаження на систему, просто відберіть надлишок рідини звичайним шприцом.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…