Деякі автомобілісти, намагаючись заощадити на заміні колодок, роблять це своїми руками. Але в цій процедурі є й свої нюанси, про які ми й поговоримо.
Найчастіше зношуються саме передні гальмівні колодки, адже вони беруть більшу частину гальмівного зусилля автомобіля. Тож розглянемо саме заміну спереду.
Перше, що потрібно зробити – це послабити болти колеса і підняти автомобіль на домкрат. Далі беремо щітку та очищаємо супорт від бруду, якщо потрібно, змиваємо водою.
Знявши супорт, витягніть зношені колодки і обов’язково зафіксуйте його мотузками або стяжками, щоб не пошкодити гальмівні шланги.
Далі потрібно розвести поршні супорта. Це можна зробити спеціальним ключем або будь-яким іншим підручним способом.
Тепер вставляємо колодки – головне, не переплутайте з якою стороною вони повинні стояти. Якщо ви повністю розвели поршень, вони стануть без проблем, а супорти без сильних зусиль налізуть на диск. Далі потрібно змастити болти та можна встановлювати колесо.
В кінці потрібно перевірити рівень гальмівної рідини, її може стати більше, адже колодки стали товстішими, поршень став на початкову позицію і рідина повернулася до бачка. Щоб зняти навантаження на систему, просто відберіть надлишок рідини звичайним шприцом.
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…
В серпні Volkswagen офіційно презентував друге покоління кросоверу T-Roc. Продажі новинки стартували в грудні. Німецький…
Якщо купуєте вживані автомобілі з США, то варто бути обачним, щоб не отримати санкції від…
Вартість нових автомобілів постійно зростає. На тлі і без того складної фінансової ситуації в країні…