Деякі автомобілісти, намагаючись заощадити на заміні колодок, роблять це своїми руками. Але в цій процедурі є й свої нюанси, про які ми й поговоримо.
Найчастіше зношуються саме передні гальмівні колодки, адже вони беруть більшу частину гальмівного зусилля автомобіля. Тож розглянемо саме заміну спереду.
Перше, що потрібно зробити – це послабити болти колеса і підняти автомобіль на домкрат. Далі беремо щітку та очищаємо супорт від бруду, якщо потрібно, змиваємо водою.
Знявши супорт, витягніть зношені колодки і обов’язково зафіксуйте його мотузками або стяжками, щоб не пошкодити гальмівні шланги.
Далі потрібно розвести поршні супорта. Це можна зробити спеціальним ключем або будь-яким іншим підручним способом.
Тепер вставляємо колодки – головне, не переплутайте з якою стороною вони повинні стояти. Якщо ви повністю розвели поршень, вони стануть без проблем, а супорти без сильних зусиль налізуть на диск. Далі потрібно змастити болти та можна встановлювати колесо.
В кінці потрібно перевірити рівень гальмівної рідини, її може стати більше, адже колодки стали товстішими, поршень став на початкову позицію і рідина повернулася до бачка. Щоб зняти навантаження на систему, просто відберіть надлишок рідини звичайним шприцом.
Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…