“Таврія” як нова базова модель Запорізького автозаводу стала основою цілої лінійки моделей, серед яких виявилося кілька вдалих.
Модифікацію моделі з правим кермом було спроектовано на першому етапі роботи над новою модельною гамою ЗАЗ.
У чотиридверній версії “Таврії” мали бути дві двері на правому борту і одна велика – на лівому. Четверті двері – кришка багажника залишилася на місці.
Місткий кузов пятидверной “Таврії” був схожий на універсал, але за канонами 1980-х років для статусу універсала автомобілю не вистачало довгого заднього звису і вертикальної ляди. Тим часом, 1994 року цю машину запустили у виробництво саме як універсал ЗАЗ-1105 “Дана” (1994 – 1997 рр.).
Добре відома нам “Таврія” зі збільшеним багажником, виявляється, була створена ще 1988 року. Були варіанти як без заднього сидіння, так і з ним. Вантажопідйомність заявлялася лише на рівні 290 кг. Ідею зберегли на майбутнє, щоб на початку 1990-х запустити цю машину у серію з індексом ЗАЗ-11024. Більшість машин випустили не з глухими боковинами, а зі скляними вікнами.
Седан майже одразу отримав індекс ЗАЗ-1103. Це був найбільший автомобіль у тодішньому сімействі “Таврії”, адже задній звис у нього був навіть більшим, ніж у “п’ятидверки” ЗАЗ-1105, яка потім стала “Даною”.
Про автомобілі вагонного компонування на базі “Таврії” збереглося менше інформації. Відомо, що мікроавтобус збиралися випускати по 30 – 50 тисяч екземплярів на рік.
Повноцінного кабріолету у Запоріжжі зробити не змогли, але ландо з м’якою задньою частиною даху – запросто.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…