Найчастіше виробники автомобілів встановлюють однакові двигуни на кросовери та легкові автомобілі свого бренду. Але ресурс цих силових агрегатів при однаковій експлуатації різний. Чому? Давайте розбиратися.
Отже, паркетник важить приблизно на 20-25% більше ніж пропорційний легковий автомобіль, а додаткова вага значно впливає на ресурс силових агрегатів.
Двигуну в кросовері доводиться обертати більше деталей трансмісії, у той час як у легковому автомобілі між двигуном та колесами знаходяться лише коробка та приводи передніх коліс.
Також у кросоверів гірша аеродинаміка, тому двигуну для досягнення тієї ж швидкості доводиться витрачати більше потужності. В результаті прискорюється знос силового агрегату.
На паркетниках частіше їздять бездоріжжям, заїжджають у бруд і глибокий сніг. Через це двигун отримує посилене навантаження на невеликій швидкості, що, безсумнівно, позначиться на його ресурсі.
Крім того, на кросовери часто встановлюють захист двигуна. В результаті через постійну експлуатацію з перевищенням робочої температури знижується ресурс мотора.
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…
У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…