Найчастіше виробники автомобілів встановлюють однакові двигуни на кросовери та легкові автомобілі свого бренду. Але ресурс цих силових агрегатів при однаковій експлуатації різний. Чому? Давайте розбиратися.
Отже, паркетник важить приблизно на 20-25% більше ніж пропорційний легковий автомобіль, а додаткова вага значно впливає на ресурс силових агрегатів.
Двигуну в кросовері доводиться обертати більше деталей трансмісії, у той час як у легковому автомобілі між двигуном та колесами знаходяться лише коробка та приводи передніх коліс.
Також у кросоверів гірша аеродинаміка, тому двигуну для досягнення тієї ж швидкості доводиться витрачати більше потужності. В результаті прискорюється знос силового агрегату.
На паркетниках частіше їздять бездоріжжям, заїжджають у бруд і глибокий сніг. Через це двигун отримує посилене навантаження на невеликій швидкості, що, безсумнівно, позначиться на його ресурсі.
Крім того, на кросовери часто встановлюють захист двигуна. В результаті через постійну експлуатацію з перевищенням робочої температури знижується ресурс мотора.
Непроста економічна ситуація і війна змушують українських автомобілістів все частіше шукати машини для купівлі на…
Портал HotCars представив список найнадійніших компактних пікапів з пробігом, який може бути корисним для тих,…
У 2024 році пошук економічних автомобілів із турбонаддувом може здатися складним завданням з огляду на…
Японія славиться своїми автомобілями, які не тільки мають неперевершену якість, а й користуються заслуженою довірою…
Підтримувати лобове скло автомобіля в ідеальній чистоті водіям важливо не тільки з естетичних міркувань, а…
Під час вибору вживаного автомобіля одним із найважливіших параметрів стає його пробіг. Хоча прямо про…