Найчастіше виробники автомобілів встановлюють однакові двигуни на кросовери та легкові автомобілі свого бренду. Але ресурс цих силових агрегатів при однаковій експлуатації різний. Чому? Давайте розбиратися.
Отже, паркетник важить приблизно на 20-25% більше ніж пропорційний легковий автомобіль, а додаткова вага значно впливає на ресурс силових агрегатів.
Двигуну в кросовері доводиться обертати більше деталей трансмісії, у той час як у легковому автомобілі між двигуном та колесами знаходяться лише коробка та приводи передніх коліс.
Також у кросоверів гірша аеродинаміка, тому двигуну для досягнення тієї ж швидкості доводиться витрачати більше потужності. В результаті прискорюється знос силового агрегату.
На паркетниках частіше їздять бездоріжжям, заїжджають у бруд і глибокий сніг. Через це двигун отримує посилене навантаження на невеликій швидкості, що, безсумнівно, позначиться на його ресурсі.
Крім того, на кросовери часто встановлюють захист двигуна. В результаті через постійну експлуатацію з перевищенням робочої температури знижується ресурс мотора.
Mercedes-Benz нещодавно представив амбітний концепт нового електричного седана AMG GT XX, а тепер прототип моделі…
Літня спека в Україні — це не тільки випробування для здоров'я, але й реальна загроза…
Багато українських автомобілістів мають на руках так звані «вічні» права, які діють безстроково, ще більше…
Керування автомобілем — це не лише процес маніпулювання машиною. Стиль їзди, вибір маневрів і навіть…
Водії в Україні часто намагаються продовжити термін служби амортизаторів і стоек, намагаючись «підсмажити» їх смазкою.…
В Україні серед автомобілістів поширена думка, що перетин подвійної суцільної лінії розмітки автоматично призводить до…