Найчастіше виробники автомобілів встановлюють однакові двигуни на кросовери та легкові автомобілі свого бренду. Але ресурс цих силових агрегатів при однаковій експлуатації різний. Чому? Давайте розбиратися.
Отже, паркетник важить приблизно на 20-25% більше ніж пропорційний легковий автомобіль, а додаткова вага значно впливає на ресурс силових агрегатів.
Двигуну в кросовері доводиться обертати більше деталей трансмісії, у той час як у легковому автомобілі між двигуном та колесами знаходяться лише коробка та приводи передніх коліс.
Також у кросоверів гірша аеродинаміка, тому двигуну для досягнення тієї ж швидкості доводиться витрачати більше потужності. В результаті прискорюється знос силового агрегату.
На паркетниках частіше їздять бездоріжжям, заїжджають у бруд і глибокий сніг. Через це двигун отримує посилене навантаження на невеликій швидкості, що, безсумнівно, позначиться на його ресурсі.
Крім того, на кросовери часто встановлюють захист двигуна. В результаті через постійну експлуатацію з перевищенням робочої температури знижується ресурс мотора.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…