Страховий інститут дорожньої безпеки США заявив, що на даний момент жоден автопілот не відповідає вимогам безпеки
“Системи часткової автоматизації можуть зробити тривалі поїздки менш обтяжливими, але немає жодних гарантій того, що вони підвищують безпеку водіння. Насправді все може бути навіть навпаки, якщо системи не забезпечують стовідсоткову безвідмовність”, – зазначив президент IIHS Девід Харкі.
Серед заходів щодо покращення безпеки в IIHS пропонують виробникам додати такі функції:
постійний моніторинг погляду водія;
постійний моніторинг положення рук на кермі;
збільшення кількості попереджувальних сигналів у автомобілі;
підтвердження маневру під час зміни смуги руху;
автоматичне уповільнення автомобіля при несправності автопілота;
унеможливлювання ввімкнення автопілота без пристебнутих ременів безпеки.
Молодість, амбіції, перші серйозні кроки в кар'єрі... Це час, коли хочеться не просто їздити за…
Велика Британія передає Україні зенітно-ракетні комплекси Raven на шасі Supacat HMT 600, які забезпечують високу…
У 2025 році дизельні кросовери продовжують залишатися актуальними для українських водіїв, особливо для тих, хто…
Дізнайтеся, як захистити свої права при незначних порушеннях ПДР та уникнути штрафів за допомогою усних…
На тлі подорожчання ремонту та сервісу, українські водії все частіше шукають автомобілі, які не створюватимуть…
Хетчбеки традиційно вважаються зручними та економічними автомобілями для міста, але не всі з них виправдовують…