Страховий інститут дорожньої безпеки США заявив, що на даний момент жоден автопілот не відповідає вимогам безпеки
“Системи часткової автоматизації можуть зробити тривалі поїздки менш обтяжливими, але немає жодних гарантій того, що вони підвищують безпеку водіння. Насправді все може бути навіть навпаки, якщо системи не забезпечують стовідсоткову безвідмовність”, – зазначив президент IIHS Девід Харкі.
Серед заходів щодо покращення безпеки в IIHS пропонують виробникам додати такі функції:
постійний моніторинг погляду водія;
постійний моніторинг положення рук на кермі;
збільшення кількості попереджувальних сигналів у автомобілі;
підтвердження маневру під час зміни смуги руху;
автоматичне уповільнення автомобіля при несправності автопілота;
унеможливлювання ввімкнення автопілота без пристебнутих ременів безпеки.
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…
Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…