Часто вид гальм залежить від сегмента: у дорогих моделях застосовуються дискові гальма, а бюджетних – барабанні. Які найкращі і чому, розповість «Твоя МАШИНА».
Різниця криється у формі деталі, яка обертається разом із колесом. На неї тиснуть колодки, тим самим здійснюючи гальмування. У барабанних гальм на ступиці є циліндр, який називається барабаном. Він обертається разом із нею, а зсередини до нього гідравліка притискає дві колодки.
Головний недолік барабанних гальм – це точність дозування зусилля. Якщо дискові механізми дозволяють філігранно дозувати уповільнення силою натискання на педаль, для барабанних гальм зусилля між початком гальмування і початком блокування коліс розподіляється менш рівномірно. Також мінусом є повільне охолодження гальмівного механізму.
З переваг варто відзначити те, що у колодок барабанних гальм більше поверхня взаємного торкання, тому ресурс у них помітно більше, ніж у дискових. Також робочі поверхні колодок та барабана захищені від бруду та пилу, що теж збільшує термін служби. Завдяки простоті конструкції барабанні гальма легкі в обслуговуванні.
У дискових гальм замість барабана встановлений плоский диск, який з обох боків стискається парою колодок. Механізм відкритий, диск має невелику металоємність, тому швидко розсіює тепло та не має проблем із охолодженням.
При цьому немає пружин та деталей, які повертають колодки у положення «розторможено». Колодки повертає на місце гумова манжета супорта. Зовні дискові гальма здаються простішими, але ремонтувати їх складніше, оскільки є деталі з високою точністю розмірів та вузли з мінімальними зазорами.
Якщо порівнювати барабанні та дискові гальма, то можна відзначити, що перші на відміну від других більш надійні та витривалі, але менш ефективні. Дискові гальма, у свою чергу, виділяються точним дозуванням зусилля та краще охолоджуються, проте бояться бруду. Якщо говорити про колодки, то в дискових гальмах їх міняти простіше, але робити це доведеться частіше, ніж у барабанних гальмах.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…