Деякі водії, намагаючись заощадити, наважуються обслуговувати свій автомобіль власноруч. Сьогодні поговоримо про заміну гальмівних колодок і деякі поради, які допоможуть зробити цей процес простішим.
Перше, що потрібно зробити – це послабити болти колеса і підняти автомобіль на домкрат. Потім знімаємо колесо. Беремо щітку та очищаємо гальмівний супорт від бруду, якщо потрібно, змиваємо водою.
Найпростіший спосіб зняти супорт – це відкрутити два болти ззаду, найчастіше вони розраховані під зірочку, і якщо попередній майстер використав мастило, тоді відкрутите їх ви без проблем. Знявши супорт, витягуйте зношені колодки. Не забудьте зафіксувати його мотузками або стяжками, щоб не пошкодити гальмівні шланги.
Далі потрібно розвести поршні супорта. Це можна зробити спеціальним ключем або будь-яким іншим підручним способом. Найчастіше береться велика рівна викрутка, і з допомогою грубої сили поршень стає на місце.
Тепер вставляємо колодки – головне, не переплутайте, якою стороною вони мають стояти. Якщо ви повністю розвели поршень, вони стануть без проблем і супорти без сильних зусиль налізе на диск.
Також після цієї процедури перевірте рівень гальмівної рідини, її може побільшати, адже колодки стали товстішими, поршень став на початкову позицію і рідина повернулася в бачок. Якщо така ситуація сталася, просто відберіть надлишок рідини звичайним шприцом.
Поспіх після швидкісної поїздки може обійтися дуже дорого. Мова про турбіну – вузол, який під…
Акумулятор рідко ламається раптово – частіше він слабшає непомітно. І саме в морозний ранок, коли…
Літня гума часто псує враження від поїздки. Дехто звикає до гулу на швидкості, але є…
Обгін лишається серед найризикованіших дій за кермом. Інспектор Патрульної поліції Києва у коментарі для видання…
В Іспанії звичка сідати за кермо у легких капцях може вилитися у штраф, який багатьом…
На українських авторинках ще трапляються машини з механічною коробкою. Зазвичай це старі й недорогі моделі,…