Деякі водії, намагаючись заощадити, наважуються обслуговувати свій автомобіль власноруч. Сьогодні поговоримо про заміну гальмівних колодок і деякі поради, які допоможуть зробити цей процес простішим.
Перше, що потрібно зробити – це послабити болти колеса і підняти автомобіль на домкрат. Потім знімаємо колесо. Беремо щітку та очищаємо гальмівний супорт від бруду, якщо потрібно, змиваємо водою.
Найпростіший спосіб зняти супорт – це відкрутити два болти ззаду, найчастіше вони розраховані під зірочку, і якщо попередній майстер використав мастило, тоді відкрутите їх ви без проблем. Знявши супорт, витягуйте зношені колодки. Не забудьте зафіксувати його мотузками або стяжками, щоб не пошкодити гальмівні шланги.
Далі потрібно розвести поршні супорта. Це можна зробити спеціальним ключем або будь-яким іншим підручним способом. Найчастіше береться велика рівна викрутка, і з допомогою грубої сили поршень стає на місце.
Тепер вставляємо колодки – головне, не переплутайте, якою стороною вони мають стояти. Якщо ви повністю розвели поршень, вони стануть без проблем і супорти без сильних зусиль налізе на диск.
Також після цієї процедури перевірте рівень гальмівної рідини, її може побільшати, адже колодки стали товстішими, поршень став на початкову позицію і рідина повернулася в бачок. Якщо така ситуація сталася, просто відберіть надлишок рідини звичайним шприцом.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…