Вважають, що найважчий сезон для автомобілістів – це зима. Проте навесні проблем не менше, передає «Твоя МАШИНА».
Слизько
Весною характерні перепади температур. Тобто опівдні сніг тане, а ввечері знову замерзає, покриваючи дороги льодом. Особливо схильні до обмерзання мости та шляхопроводи, проїжджа частина яких додатково охолоджується повітрям знизу.
Фарба
Вода то тане, то замерзає не лише на дорозі, а й на кузові автомобіля. Це погано позначається на ЛКП. Потрапляючи в сколи та мікротріщини, вночі вода замерзає та розширюється. Таким чином, пошкодження збільшується, і до кінця холодного сезону кузов буде прикрашений цятками пошкоджень фарби.
Корозія
У всіх машин старше 5-7 років під днищем утворюються пошкодження захисного антикорозійного покриття. Незахищений метал уразливий для корозії, і навесні є всі умови для розвитку іржі. Також прискорюють процес дорожні реагенти, які використовують у містах.
Шини
Через добові коливання температури на дорогах утворюються ділянки, де лід або ущільнений сніг чергується з чистим асфальтом. Коли машина їде такою поверхнею, на ділянці льоду колесо буксує, а при попаданні на асфальт інтенсивно стирає шину. Особливо таких ситуацій не люблять зимові шини.
Промерзання
Якщо залишити автомобіль у калюжі, то вранці вона виявиться замерзлою в лід. У такому разі не варто намагатися виїхати з нього за рахунок сили двигуна, тому що можна пошкодити зчеплення або трансмісію.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…