Спочатку монстр-траки створювали для демонстраційного подолання бездоріжжя. Тому, крім великих коліс, принципових переробок не було. Першим бігфутом у світі був пікап Ford F250 із заміненим компресорним двигуном та ліфтованою ходовою.
На перших автомобілях конструкція шасі була стандартною. У багатьох випадках шоу-біґфути мають керовані як передні, так і задні колеса для кращої маневреності на тісних шоу-майданчиках.
Якщо на Bigfoot 1 був “скромний”, хоч і не рідний, V8 об’ємом 7,5 л, то на його нащадках стали нормою не тільки мотори з компресором потужністю понад 1000 коней, а й 9-літрові турбо-вісімки з віддачею до 1500 л.с.
Шини для монстр-траків використовують або від сільгосптехніки, або армійських спецмашин. Диски власні, особливої міцності. Більшість машин мають високий профіль шин для додаткового пом’якшення ударів при приземленні та дотику зі штучними перешкодами.
Варто відзначити, що в останні роки конструкція монстр-траків для шоу не зазнавала революційних змін, але розвиток відбувається у вдосконаленні, так би мовити, майстерності пілотів.
Купівля автомобіля, навіть уживаного - це завжди витратна угода. Однак українці можуть знайти місце, де…
Мало хто з водіїв буде радий, якщо його автомобіль зупинить поліція. Однак патрульним також іноді…
В Україні поліції заборонено зупиняти автомобілі на власний розсуд без конкретної причини. Але це зовсім…
Автомобільні штрафи в Україні є найпоширенішим покаранням для водіїв за порушення ПДР. Водночас багато хто…
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…