Спочатку монстр-траки створювали для демонстраційного подолання бездоріжжя. Тому, крім великих коліс, принципових переробок не було. Першим бігфутом у світі був пікап Ford F250 із заміненим компресорним двигуном та ліфтованою ходовою.
На перших автомобілях конструкція шасі була стандартною. У багатьох випадках шоу-біґфути мають керовані як передні, так і задні колеса для кращої маневреності на тісних шоу-майданчиках.
Якщо на Bigfoot 1 був “скромний”, хоч і не рідний, V8 об’ємом 7,5 л, то на його нащадках стали нормою не тільки мотори з компресором потужністю понад 1000 коней, а й 9-літрові турбо-вісімки з віддачею до 1500 л.с.
Шини для монстр-траків використовують або від сільгосптехніки, або армійських спецмашин. Диски власні, особливої міцності. Більшість машин мають високий профіль шин для додаткового пом’якшення ударів при приземленні та дотику зі штучними перешкодами.
Варто відзначити, що в останні роки конструкція монстр-траків для шоу не зазнавала революційних змін, але розвиток відбувається у вдосконаленні, так би мовити, майстерності пілотів.
Круїз-контроль - це важлива функція, яка може забезпечити комфорт і безпеку під час довгих поїздок.…
Знос гальмівних колодок автомобіля є серйозною, але неминучою проблемою, яка чекає на кожного автовласника після…
Вибираючи автомобільні шини, автовласники найчастіше звертають увагу на їхню надійність та ефективність. Перш за все,…
Еволюція автомобілів в останні десятиліття рухається настільки величезними темпами, що автомобілісти іноді просто не встигають…
Двигун є найважливішим елементом автомобіля, ремонт якого може обійтися автовласникові в цілий статок. У зв'язку…
Останніми роками в Україні почастішали випадки використання водіями механічних транспортних засобів підроблених документів. Причому, багато…