Автомобільні експерти дали кілька порад щодо того, як виправити машину, яка через обстріл або погану дорогу зазнала пошкодження і не може їхати далі.
Почнемо з найпоширенішої ситуації – пробите колесо. Отже, обидва передні (або ведучі) колеса повинні бути справними, а одне спущене потрібно поставити на задню вісь. На абсолютно спущеному колесі можна проїхати кілька кілометрів – але не швидше за 40 км/год і рівною дорогою. Шину після цього, найімовірніше, доведеться викинути.
Внаслідок пошкодження або зносу деталей гідравлічний привід гальм може розгерметизуватися і машина не гальмуватиме при натисканні педалі. У такій ситуації вам допоможе стоянкове гальмо. Якщо їхати на першій передачі зі швидкістю 5 – 10 км/год, то можна обійтися двома типами уповільнення: по-перше, гальмування двигуном, скидаючи газ без вимикання передачі або зчеплення, а по-друге – стоянковим гальмом, яке допоможе вам зупинити машину до нульової швидкості.
При непрацюючому зчепленні потрібно при заглушеному двигуні включити першу передачу, а потім, не чіпаючи педалей, включити стартер, намагаючись запустити двигун. Коли стартер зрушить машину з місця, одночасно запускаючи двигун, можна трохи натиснути на педаль акселератора. У такій ситуації гальмувати до нуля трохи важче, адже потрібно вимкнути запалення та давити гальма. Також якщо під скидання газу спробувати долонею підштовхнути важіль МКП до нейтралі, можна вибити передачу, після цього зупинити машину гальмами буде простіше.
Якщо фара перестала працювати, можна спробувати безпосередньо подати струм на лампочку фари від акумулятора. Для цього потрібно розрізати два дроти (чорний та червоний) і приєднатися до кінців, що йдуть до роз’єму (на фото синій).
Тріщину або пробоїну на патрубках системи охолодження можна замотати ізолентою, скотчем або пластиром з аптечки. Поверхню потрібно очистити та бажано знежирити. Видиму пробоїну можна спробувати тимчасово “залатати” препаратом типу “холодне зварювання”. Засипати порошкоподібний герметик має сенс лише за дуже незначного протікання.
Для ізоляції перебитих дротів можна використовувати скотч або пластир із медичної аптечки. Обидва кінці кожного обірваного дроту потрібно зачистити від пластику, потім скрутити між собою мідні жили так, щоб уникнути роз’єднання під час руху.
Хтось вважає, що, маючи середню зарплату в Україні, неможливо купити елітну іномарку навіть із пробігом.…
Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, на яких обертах експлуатувати двигун транспортного…
Тренд на електрифікацію продовжує домінувати в автомобільній індустрії, проте ключовою проблемою залишається низька практичність акумуляторів,…
Правила дорожнього руху регулярно змінюються, і водії часом можуть навіть не знати про це. Особливо,…
Досвідчених автомобілістів кожен нетиповий звук або запах у машині змушує запідозрити технічну несправність. Відомий автомеханік…
Попри те, що поліцейські на дорогах мають стежити за дотриманням законів, вони й самі нерідко…